Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه "نیویورک تایمز" به نقل از منابع مطلع، فاش کرد که احتمالا حدود ۱۵۰ شاهزاده سعودی مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند که برای درمان این مبتلایان و دیگر شخصیت‌های بسیار مهم این کشور، بیمارستانی تخصصی اختصاص داده شده است. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابعی به روزنامه نیویورک‌تایمز اعلام کردند، ممکن است تا 150 عضو خاندان پادشاهی سعودی به ویروس کرونا مبتلا شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه آمریکایی به نقل از مسئولانی در بیمارستان تخصصی "ملک فیصل"، که معالجه شاهزاده‌ها را بر عهده دارد، نوشت که حدود 500 تخت مراقبت‌های پزشکی جهت استقبال احتمالی از اعضای خاندان پادشاهی و افراد نزدیک به آنها آماده می‌شود.

نیویورک‌تایمز افزود که به نسخه‌ای از نامه داخلی به کادر بیمارستانی دسترسی پیدا کرده که در آن نوشته شده است دستورالعمل‌هایی برای آماده شدن جهت استقبال از شخصیت‌های بسیار مهم از سرتاسر کشور وجود دارد.

در ادامه این نامه آمده است: نمی‌دانیم از چند مورد مبتلا استقبال خواهیم کرد ولی ما در آمادگی کامل قرار داریم. همچنین دستورالعمل‌هایی مبنی بر انتقال موارد مزمن از این بیمارستان در اسرع وقت و درمان پزشکان مبتلا در بیمارستانی دیگر وجود دارد تا در این بیمارستان امکان پذیرش اعضای خاندان سلطنتی فراهم شود.

افزایش مبتلایان کرونا در عربستانعربستان|چرا حکومت سعودی زیر بار «شفافیت» درباره بحران کرونا رفت؟هشدار مقام سعودی درباره احتمال ابتلای صدها هزار عربستانی به کرونا؛ ماجرا چیست؟

 

نیویورک‌تایمز این اطلاعات را به نقل از دو پزشکی، که با بیمارستان ملک فیصل نیز در تماس هستند، و نیز به نقل از دو منبع نزدیک به خاندان پادشاهی نوشته است که گفته‌اند که شاهزاده "فیصل بن بندر بن عبدالعزیز آل سعود" بعد از مثبت شدن تست کرونا، به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

افشاگری این روزنامه آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که وزیر بهداشت عربستان سعودی، دو روز پیش طی کنفرانس خبری گفت: "بر اساس نتایج چهار پژوهش مختلف که توسط کارشناسان داخلی و بین‌المللی صورت گرفته است، تعداد مبتلایان در هفته‌های پیش رو می‌تواند بین 10 هزار نفر تا 200 هزار نفر متغیر باشد."

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: ایران نمی‌ترسد و این خبر بدی برای آمریکایی‌ها و متحدان آنهاست

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» در این باره نوشت: پایگاه هوایی «نواتیم» که هدف موشک‌های ایرانی قرار گرفت، مهم‌ترین پایگاه نیروی هوایی در اسرائیل است.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» نیز اذعان کرد: حمله ایران یادآور از دست رفتن بازدارندگی استراتژیک برای اسرائیل و آمریکا است.

این روزنامه گزارش داد: ایران نمی‌ترسد و این خبر بدی برای آمریکایی‌ها و متحدان آنها در منطقه است.

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این حملات علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

در همین راستا، رسانه‌های عبری‌زبان فاش کردند که تلاش رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران ۱.۳ میلیارد دلار هزینه روی دست صهیونیست‌ها گذاشته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان نیز در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد عملیات وعده صادق شامل هدف قرار گرفتن مقر اطلاعاتی دشمن صهیونیستی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم» بوده است و از این ۲ پایگاه برای حمله به محل کنسولگری ایران در دمشق استفاده شده بود.

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: مقامات اسرائیلی در مورد شدت پاسخ ایران، اشتباه محاسباتی کردند
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • نیویورک‌تایمز: تل‌آویو تصور نمی‌کرد پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق تا این اندازه شدید باشد
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • رسانه عبری: ایران نمی‌ترسد و این خبر بدی برای آمریکایی‌ها و متحدان آنهاست