Web Analytics Made Easy - Statcounter

منشی جنسیت: خانم آشنا با حسابداری و مسلط به آفیس محل کار شهرستان ملارد – شهر صفادشت مسئول فنی بهداشت ( مورد تائید اداره بهداشت ) جنسیت: خانم مدرک تحصیلی : کارشناسی شیمی کاربردی محل کار شهرستان ملارد – شهر صفادشت کارشناس کنترل و کیفیت جنسیت: خانم مدرک تحصیلی : صنایع غذائی - شیمی با سابقه کاری مرتبط با کارخانه های بادی و تزریق پلاستیک محل کار شهرستان ملارد – شهر صفادشت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل panipelast_es@yahoo.com آدرس: شهرستان ملارد - شهر صفادشت

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت شهرستان ملارد شهر صفادشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست

در پی دکتر درگذشت پرستو بخشی متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد، سخنگوی وزارت بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند کاری این پزشک گفت: ایشان طرح تخصص خود را به مدت یک سال به تعویق انداخته بود که وزارت بهداشت، در این زمینه همکاری لازم را با وی به عمل آورده، و با شروع طرح ایشان به فاصله یک سال بعد موافقت شده بود.

به گزارش ایسنا، پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت  ضمن اظهار تأسف از درگذشت خانم دکتر پرستو بخشی با اعلام این مطلب که علت مرگ این پزشک هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده ، گفت: وزارت بهداشت در خصوص تعویق یکساله  آغاز به طرح خانم دکتر بخشی ، تغییر قالب خدمت ایشان از آموزشی به درمانی و  همچنین انتخاب  شهرستان محل خدمت وی ، همکاری کامل را با ایشان به عمل آورده؛ به طوری که تعیین شهرستان نورآباد به عنوان محل خدمت، انتخاب شخص ایشان بوده و وزارت بهداشت در هیچ یک از  این مراحل  به هیچ گونه خوداظهاری یا مدرکی که حاکی از بیماری روحی ایشان باشد، دسترسی نداشته است.

پاک آیین گفت: هنوز علت مرگ خانم دکتر پرستو بخشی، دستیار تخصص از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده است.ایشان طرح  تخصص خود را به مدت یک سال به تعویق انداخته بود که وزارت بهداشت، در این زمینه همکاری لازم را با وی به عمل آورده، و با شروع طرح ایشان به فاصله یک سال بعد موافقت شده بود.

وی افزود : خانم دکتر بخشی یکبار در سال ۱۴۰۱ ، درخواست جابجایی محل خدمت خود را بدون اشاره به هرگونه شرایط خاص یا ابتلا به بیماری روحی به کمیسیون تعهدات نیروهای متخصص ارائه کرد؛ اما از آنجا که طرح خود را  اساسا آغاز نکرده  و به مدت یک سال به تعویق انداخته بود، طبعا درخواست جابه جایی نیز بلاموضوع ماند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ هم که سال شروع طرح ایشان است، اساسا درخواستی از سوی ایشان به کمیسیون  تعهدات ارائه نشده بود.

پاک آیین اضافه کرد: انتخاب شهرستان محل طرح در استان لرستان و گذراندن طرح در قالب درمانی به جای آموزشی در شهرستان نورآباد، بنا به خواست شخص مرحومه دکتر بخشی با هدف کاهش مدت طرح صورت گرفته و  از سوی وزارت بهداشت در این زمینه، مانعی ایجاد نشده و اصراری نیز انجام نگرفته  است.

پاک آیین با اشاره به این که کمیسیون تعهدات نیروهای متخصص در صورت مشاهده سوابق بیماری روحی،  پرونده دستیاران را به شورای عالی پزشکی ارجاع می دهد و شورای مذکور ، آنها را  برای خدمت به نزدیکترین محل به اقامتگاه ایشان اعزام می کند، گفت: با این حال در خصوص خانم دکتر بخشی سوابقی مبتنی بر بیماری در دست نبوده است.

دستیار وزیر بهداشت در پایان تصریح کرد: بر خلاف ادعای برخی رسانه های بیگانه در خصوص درج نام ایشان در لیست سیاه وزارت بهداشت، اساسا چنین لیستی وجود نداشته که نام ایشان یا دیگری در آن ثبت شده باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • مراقب سلامت دندان‌ها در تعطیلات نوروزی باشید
  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی
  • سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست
  • سختگوی وزارت بهداشت:علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان