Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@23:59:37 GMT

چلسی با رودیگر تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۳۲۲

چلسی با رودیگر تمدید می‌کند

چلسی در تلاش است قراردادی جدید با مدافع میانی اش امضا کند و حداقل تا ۳ سال دیگر با وی به همکاری ادامه دهد.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چلسی در آینده‌ای نزدیک پروژه تمدید قرارداد با «آنتونیو رودریگر» را دنبال می‌کند.

باشگاه استمفوردبریجی از عملکرد مدافع میانی ملی پوش و آلمانی خود راضی است. به همین دلیل به فکر استمرار همکاری مشترک با وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام اسکای اسپورت، چلسی در نظر دارد با بازیکن ارزشمند و پرتلاش خط دفاعش تفاهم نامه کاری جدیدی تا سال ۲۰۲۳ امضا کند.

البته باشگاه قدیمی شهر لندن تبصره یک سال تمدید اضافی را نیز در قرارداد جدیدش ثبت خواهدکرد.

قرارداد کنونی این بازیکن تا تابستان سال ۲۰۲۲ است. رودیگر در تابستان سال ۲۰۱۷ در ازای ۳۵ میلیون یورو از تیم آ. اس رم ایتالیا به تیم لیگ برتری پیوست.

در مدت ۳ سال اخیر وی ۱۰۵ بازی برای لندنی‌ها انجام داده که ۶ گل زده و ۲ پاس گل نیز داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی خرید بازیکن فصل نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد