Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:30:28 GMT

امیدتون رو حفظ کنید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۳۲۵

امیدتون رو حفظ کنید

همه دارن می گن توی این روزا امیدتون رو حفظ کنین ولی هیشکی نمیگه چطوری حفظش کنیم وقتی همه راه ها رو بستن؟

به گزارش ایمنا، آقای خطشه ای در جدیدترین اضافات خود گفت: همه دارن می گن توی این روزا امیدتون رو حفظ کنین ولی هیشکی نمیگه چطوری حفظش کنیم وقتی همه راه ها رو بستن؟ من میخوام بگم توی این شرایط هم امیدتون رو حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین تعطیلات آخر هفته بزنید به دل جاده.کوره راه های ورودی شهرها رو پیدا کنید. اگر گیرتون انداختن بگین سرطان یبوست دارین و دکتر گفته برای بیرون روی، باید بیرون برین. خلاصه اینکه امیدتون رو از دست ندید. همیشه هم یه شیشه روغن بنفشه دم دستتون داشته باشین و 
آمادگی استفاده ازش رو هم داشته باشین، شاید لازم شد.

شصت و هشتمین شماره هفته نامه طنز خطشه را می توانید از اینجا بخوانید.

کد خبر 418042

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا خطشه خبرگزاری ایمنا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با حضور پرشور هواداران باواریایی‌ها آغاز شده است.

دور رفت در ورزشگاه امارات با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در شبی که هواداران بایرن مونیخ به دلیل آتش‌بازی و پرتاب مواد آتش‌زا به درون زمین چمن در دیدارهای قبلی از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند و بایرن بدون حضور هوادارانش موفق به کسب تساوی شد.

در همان زمان هواداران باشگاه مونیخی به تصمیمات یوفا اعتراض داشتند و اشتباه داور بازی رفت و نگرفتن پنالتی به سود بایرن باعث شد اعتراضات بایرنی‌ها به یوفا به اوج خود برسد.

در بازی امشب مقابل آرسنال، آنها با بنری جنجالی به یوفا پاسخ دادند. این هواداران که آتش‌بازی معروف‌شان را در این بازی هم اجرا کردند، در این بنر خطاب به یوفا نوشتند: «ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

دیگر خبرها

  • فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • مافیای شعرا
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان