Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی صفوی روز پنجشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بوشهر ۲ با قدردانی از تلاشگران عرصه تولید و گرامیداشت سال جهش تولید افزود: برای دستیابی به این مهم با کم کردن تلاطم اقتصاد می‌توان این ظرفیت را پوشش داد چرا که عمده موانعی که سر راه تولید وجود دارد، پیش از تولید قرار گرفتند و در صورتی که برطرف شوند کمک بزرگی به ارتقا تولید و تحقق جهش تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن زندگی هموطنان را به شکل وسیعی تحت تاثیر قرار داده بخصوص همکاران ما در بخش‌های مختلف صنعت و چرخه تولید روزهای پراضطراب و سختی را پشت سر گذاشتند.

 صفوی ادامه داد: با این وجود با اقدام‌های انجام شده در این مدت، بیانگر این نکته ارزشمند است که بخش صنعت کشور از ظرفیت بسیار بالای تولیدی و مدیریتی برخوردار است.

وی گفت: در مدت برای تامین کالاهای مورد نیاز، حتی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که به هر دلیلی راکد بودند، فعال شدند و بسیاری از کارخانه‌ها با تغییر خطوط، به سمت تولید اقلام مدنظر رفته و به سرعت به تولید رسیدند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر افزود: نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید، در ادامه سال رونق تولید مسئولیت بخش صنعت را در تحقق شعار سال، سنگین‌تر کرده  و برآن هستیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، تخصص صنعتگران توانا و استفاده از همه منابع و امکانات موجود در بخش صنعت و ارتقای ساختار اداری و مدیریتی، به گونه‌ای عمل شود که سطح رضایتمندی در راستای هدف‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده ارتقا یابد و این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.

صفوی اظهار کرد: امید است این بیماری فراگیر هرچه زودتر از کشور رخت بربندد و با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سایه تلاش و کوشش صنعتگران استان شاهد جهش روز افزون تولید برای توسعه ایران اسلامی باشیم.

برچسب‌ها بوشهر مقام معظم رهبری جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مقام معظم رهبری جهش تولید بوشهر مقام معظم رهبری جهش تولید جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر