Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:20:27 GMT

رونمایی از سامانه آموزشی تربیتی راه دور

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۳۴۸

رونمایی از سامانه آموزشی تربیتی راه دور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری نژاد در مراسم رونمایی از سامانه آموزشی تربیتی راه دور ناجا (ساتر)، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهیدان عرصه نظم و امنیت را گرامی می‌داریم و در آستانه سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی از این دو قهرمان دلاور و ایثارگر نیز یاد می‌کنیم که انصافاً در همه عرصه‌ها به عنوان سرباز ولایت در میدان حاضر بوده و برای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بزرگداشت نام و خاطره شهدا باعث می‌شود تا بدانیم برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه ایثارگری‌ها و فداکاری‌هایی صورت گرفته است و هنوز هم حکایت جانفشانی‌های دوستداران این نظام و انقلاب ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در ادامه با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان؛ سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن عسکری، ولی عصر (عج)، ادامه داد: امیدوارم به زودی چشم‌ها و دل‌های منتظران واقعی به دیدار حضرت روشن گردد.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش و ایثارگری نیروهای پلیس در هر شرایطی، خاطرنشان کرد: مأموریت‌های نیروی انتظامی در هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شود و خوشبختانه فرصت خدمتگزاری به مردم را توفیق و قدر می‌دانیم و امروز در شرایطی که کشورها درگیر بحران کرونا هستند در ایران اسلامی نیز سبزپوشان ناجا در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس هستند و در این میان عده‌ای از همکاران مان مبتلا شده و یا جانشان را از دست داده اند.

وی ضمن طلب مغفرت برای درگذشتگان، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال برای بازماندگان این عزیزان صبر و بردباری مسئلت داریم، قطعاً مردم عزیزهمواره قدردان ایثارگری‌های خادمان خود هستند و این تلاش‌ها و جانفشانی ها هرگز فراموش نخواهد شد.

سردار نوری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صیانت و حفاظت از سلامت نیروها، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی را بالاترین سرمایه سازمان و کشور می‌دانیم، از طرفی سلامت کارکنان زمینه آمادگی جسمانی برای اجرای مأموریت‌ها است بنابراین حفظ و صیانت از سلامت نیروها از اولویت‌های ناجا به شمار می‌آید.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: سرمایه انسانی، برای نیروی انتظامی از مهم‌ترین راهبردها است و برای سلامت و حفاظت از آنان با به کارگیری همه ظرفیت‌ها، تلاش می‌کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی سازمان فعال و توانمند مغلوب و تابع شرایط نخواهد شد و در هر موقعیتی با تدابیر و تمهیدات اتخاذی، مأموریت‌های خود را به نحو احسن پیش خواهد برد بنابراین در این شرایط معاونت تربیت و آموزش ناجا با همکاری معاونت فاوا ناجا، نیروی انسانی ناجا و سایر دست اندرکاران، اقدام به راه اندازی سامانه «ساتر» (سامانه آموزشی تربیتی راه دورناجا) کرده است تا این سامانه بستری برای اجرای آموزش همراه با حفظ سلامت کارکنان باشد.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: به فراخور تنوع و گستردگی مأموریت‌های نیروی انتظامی و متناسب با شرایط حال حاضر، همه تمهیدات لازم را برای پیشبرد اهداف و مأموریت‌ها پیش بینی و عملیاتی کرده ایم که راه اندازی سامانه ساتر یکی از این اقدامات است و ان شاء الله به ارتقا روز افزون روند آموزش سازمانی کمک شایانی خواهد کرد.

سردار نوری نژاد در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: معتقدیم که نیروهای پلیس در روند اجرای مأموریت‌ها باید به تجهیزات مناسب و متناسب مجهز باشند و ما به عنوان مسئولان امر باید خود را خادمان همکاران پرتلاش مان بدانیم و شرایط محیطی را برای پیشبرد اهداف آماده کنیم.

کد خبر 4895692

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی شهید صیاد شیرازی دوران دفاع مقدس ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شیوع کرونا سیدابراهیم رئیسی فاصله گذاری اجتماعی شهر تهران آموزش مکمل قوه قضاییه روز طبیعت دستگیری سارق کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی مأموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  طلاب، اساتید و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در نامه ای حمایت خود را از طرح نور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردند.

متن نامه بدین شرح است:

سرتیپ دوم جناب آقای سردار علیمحمدی
فرمانده محترم نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات روزافزون برای خدمت به نظام و مردم. در حالی که نیروی انتظامی دوباره کمر همت بسته و تلاش دارد با مظاهر بی‌حجابی مبارزه کند؛ اما در این میان، برخی از منافقان و دشمنان داخلی و خارجی می‌کوشند در جامعه دوقطبی کرده و باز با حاشیه‌سازی‌ها و تبلیغات سوء، مانع این حرکت الهی و انقلابی شوند.

اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، ضمن حمایت همه جانبه از اقدامات نیروی انتظامی و بیزاری از دشمنان داخلی و خارجی، هم‌چنان خواهان برخورد مدبرانه و قاطعانه با مظاهر بی‌حجابی و اخلال‌گران امنیت اخلاقی خانواده و جامعه بوده و از تلاش‌های آن نیروی ارزشی تقدیر و تشکر می‌شود.

امیدواریم این اقدامات موقتی نبوده و با حمایت سایر ارگان‌ها، نهادها، شخصیت‌ها و اقشار مردم، هم‌چنان ادامه یابد تا جامعه از گزند بی‌اخلاقی‌ها و بی‌عفتی‌ها مصون بماند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی