Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:46:50 GMT

اولین جشنواره مجازی موسیقی در اسلامشهر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۴۲۷

میثم مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برپا می‌شود.

وی افزود؛  هنرجویان موسیقی در دو رده سنی ۱۲ تا ۲۲ سال و ۲۳ تا ۳۲ سال می توانند آثار خود را تا ٣٠ فروردین ماه جاری در این جشنواره شرکت کنند.

مرادی گفت: شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی مجازی در ابتدا فیلم قطعه مورد نظر خود را معرفی کنند، آثار باید به صورت یک قطعه اجرای تصویری (حداکثر تا دو دقیقه) و فقط با دوربین مویابل گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه افراد از هرگونه افکت گذاری، تدوین و استفاده از سیستم های صدابرداری خودداری کنند، اضافه کرد: قطعات نباید مبتنی بر بداهه نوازی باشد.

مرادی تاکید کرد: شرکت کنندگان در جشنواره مجازی موسیقی آثار خود را همراه با نام،  خانوادگی، تاریخ تولد، مدت دوران  آموزش به شماره واتساب 

 ٠٩١٢٥٢٥١٦٠٥ ُ ٠٩١٢٥٢٨٩٥٢٣ ارسال کنند.

وی گفت: هنرجویانی که آثار آنها برگزیده شود باید در روز همایش قطعات را به صورت زنده و کامل اجرا کنند.

مرادی ادامه داد: بعد از بررسی آثار زمان برگزاری اختتامیه جشنواره اعلام و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر هدایای نفیسی به منتخبان داده می شود.

برچسب‌ها اسلامشهر جشنواره موسيقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلامشهر جشنواره موسيقی اسلامشهر جشنواره موسيقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  افراسیاب گراوند با اعلام این مطلب اظهار کرد: این جشنواره روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سلماس افزود: اجرای موسیقی زنده آشیقی، اجرای گروه‌های هنری، اجرای بازی‌های بومی‌محلی، تفریحی و همگانی، برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی، سوارکاری، قایق‌رانی، پخت و توزیع غذای محلی، راه‌اندازی غرفه‌های کشاورزی و دامی و پرواز پاراگلایدر از  برنامه‌های جشنواره هستند.

او گفت: این جشنواره به همت شهرداری سلماس و با مشارکت اداراتی مانند ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ‌... برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند