Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید زینلی مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای فروردین ماه سال ۹۹ تا ۱۹ فروردین ماه بیش از پنج هزار و ۷۰۰ نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان اصفهان مراجعه کردند، اظهار کرد: از این تعداد چهار هزار و ۳۴۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: در روز نیمه شعبان مرکز انتقال خون خواجو در شیفت صبح آماده خدمت‌رسانی به اهداکنندگان است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان اضافه کرد: در ایام نوروز به جز یکم و سیزدهم فروردین تمام مراکز انتقال خون استان اصفهان به افراد خدمت‌رسانی کردند.

او با توضیح اینکه در ایام نوروز دو مرکز انتقال خون در استان بیشترین مراجعه کننده را داشتند، تصریح کرد: مرکز انتقال خون خواجو با بیشترین اهداکننده رتبه اول و مرکز انتقال خون کاشان رتبه دوم را دارد.

زینلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به تمامی گروه‌های خونی نیاز است، اما به گروه‌های خونی O منفی و B منفی نیاز بیشتری داریم و از افرادی که این دو گروه خونی را دارند درخواست می‌کنیم، برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند تا کمبود این دو گروه خونی جبران شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدا خون نوروز99 مراکز انتقال خون اصفهان انتقال خون استان اصفهان مراکز انتقال خون مرکز انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارکنان مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دعوت از تیم سرویس سیار انتقال خون، با شعار ارتش فدای ملت در طرح نذر خون شرکت کردند.
در این طرح ۱۰۰ نفر از کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور برای کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند
  • بازگشت فلامینگو ها پس از چند سال به تالاب گاو خونی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳