Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در جهان به یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۹۲۷ نفر رسیده که از این تعداد ۸۸ هزار و ۵۱۶ نفر جان باخته اند. تاریخ انتشار: 10:32 - 21 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۲۴۲

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ ویروس کرونا اکنون ۲۰۹ کشور و منطقه را در جهان درگیر کرده و مشکلات بسیاری را در پی داشته و تحلیلگران درباره تبعات آن بر اقتصاد جهان هشدار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر قربانیان این ویروس در جهان به ۸۸ هزار و ۵۱۶ نفر رسیده و یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۹۲۷ نفر به آن مبتلا هستند.

هشدار سازمان تجارت جهانی

سازمان تجارت جهانی هشدار داد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مبادلات تجاری در جهان در سال ۲۰۲۰ از ۱۳ تا ۳۲ درصد کاهش خواهد داشت.

کرونا در آمریکا

دانشگاه «جانز هاپکینز» گزارش داد که شمار تلفات روزانه کرونا در آمریکا بار دیگر رکورد زده و ۲ هزار نفر در این کشور طی یک شبانه روز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

در حال حاضر شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۱۴ هزار و ۷۹۵ نفر افزایش یافته و ۴۳۵ هزار و ۱۲۸ نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا هستند.

کرونا در آلمان

موسسه «رابرت کخ» آلمان گزارش داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۲۱۰۷ نفر افزایش یافته و شمار مبتلایان نیز به ۱۰۸ هزار و ۲۰۲ نفر رسیده است.

کرونا در سرزمین‌های اشغالی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از جان باختن ۱۰ نفر دیگر در سرزمین‌های اشغالی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد.

در حال حاضر شمار تلفات ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی ۷۴ و شمار مبتلایان ۹ هزار و ۵۱۹ نفر اعلام شده ست.

اسپانیا

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در اسپانیا که بیشترین آمار مبتلایان را بعد از آمریکا به خود اختصاص داده، ۱۴۸ هزار و ۲۲۰ نفر است.

۱۴ هزار و ۷۹۲ نفر نیز در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا نیز به ۱۳۹ هزار و ۴۲۲ نفر رسیده و ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

فرانسه

مقامات بهداشتی فرانسه گزارش دادند که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۱۱۲ هزار و ۹۵۰ نفر و شمار تلفات نیز به ۱۰ هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان|رکوردزنی قربانیان در انگلیس، فرانسه و نیویورک هشدار اینترپل و یوروپل در مورد افزایش جرایم سایبری مرتبط با کرونا

رکورد تلفات روزانه در انگلیس

طی شبانه روز گذشته تلفات روزانه کرونا در انگلیس رکورد زد و بیش از ۹۰۰ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. در حال حاضر شمار تلفات کرونا در انگلیس به ۷ هزار و ۷۹ نفر و مبتلایان به ۶۰ هزار و ۷۳۳ نفر افزایش یافته است.

ترکیه

وزارت بهداشت ترکیه گزارش داد که ۳۸ هزار و ۲۲۶ نفر در این کشور در حال حاضر به ویروس کرونا مبتلا هستند و ۸۱۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویرس جان خود را از دست داده اند.

عربستان سعودی

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در عربستان سعودی به ۲ هزار و ۹۳۲ نفر رسیده و ۴۱ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا کشور بر اثر ابتلا بر اثر ابتلا به کرونا جان جان خود را از دست نفر در این کشور حال حاضر شمار تلفات نفر رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند

وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین، روز دوشنبه گروه هفت را به "پایبندی به ذهنیت جنگ سرد، تشکیل گروه‌های انحصاری، تشدید تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای و مشارکت در حمایت‌گرایی تجاری" متهم کرد.

این گروه هفته گذشته نشستی برگزار کرد و در آن نگرانی‌های خود را در مورد شیوه‌های تجاری چین و همچنین رفتار آن در دریای چین جنوبی و تنگه تایوان ابراز کرد. 

وانگ از گروه هفت خواست تا از مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و آسیب رساندن به توسعه سایر کشور‌ها دست بردارد.

فایننشال تایمز پیش از این اعلام کرد وزیر خارجه آمریکا ممکن است چین را به دلیل حمایت از مجتمع نظامی - صنعتی روسیه به تحریم تهدید کند. وزارت خارجه آمریکا آمادگی واشنگتن را برای اتخاذ تدابیر اضافی علیه شرکت‌های چینی برای حمایت احتمالی از مجتمع نظامی-صنعتی روسیه اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری برای حجم مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان