Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:49:20 GMT

پرداخت تسهیلات بلاعوض به مربیان بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۴۷۷

پرداخت تسهیلات بلاعوض به مربیان بسکتبال

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رفیعی، رئیس هیات بسکتبال گیلان گفت: بخاطر تعلیق فعالیت‌های ورزشی و تعطیلی باشگاه‌ها، برای تعدادی از مربیان و کادر هیات بسکتبال استان که فاقد درآمدی غیر از ورزش بسکتبال بودند کمک‌‌هزینه حمایتی پرداخت شد.

 او افزود: همچنین در راستای پیشگیری و خودمراقبتی در برابر ویروس کرونا حدود ۲هزار بسته حمایتی و بهداشتی توسط هیئت بسکتبال با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بسکتبال گیلان گفت: این بسته‌های حمایتی شامل محلول و مواد ضدعفونی کننده بود و در حومه شهر و مناطق کم برخوردار به نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست اهدا شد.

رفیعی از برگزاری جشنواره «بسکتبال در خانه» با هدف ترویج پویش در خانه بمانیم خبر داد و افزود: دختران و پسران بسکتبالیست گیلانی در تمامی رده‌های سنی می‌توانند برای شرکت در مسابقه بسکتبال در خانه تصاویری از تمرینات بسکتبال خود در منزل را به‌مدت حداکثر  ۲ دقیقه برای هیات بسکتبال گیلان ارسال کنند.

او گفت: ادامه مسابقات لیگ استان و همچنین شرکت نمایندگان گیلان در لیگ‌های دسته اول و دوم کشوری را که از بهمن ماه سال گذشته به‌دلیل بارش برف گیلان ناتمام مانده پس از صدور اجازه شورای عالی پیشگیری از کرونا پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/اص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال کرونا ویروس هیات بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدمحمد حسینی اظهار کرد: مهمترین مشکل استان گلستان در راستای طرح نهضت ملی مسکن روستایی، به دلیل مستعد بودن اراضی در حوزه کشاورزی، تامین زمین است که با راهبری استاندار گلستان و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده‌ است و در حال حاضر گلستان رتبه نخست کشور در تامین و تملک زمین در راستای طرح نهضت ملی مسکن دارد.  وی تصریح کرد: در دو سال از دولت سیزدهم ۳ هزار هکتار اراضی در ۴۰۰ روستای استان گلستان شناسایی و تملک شده و امسال نیز ۸۰۰ هکتار دیگر شناسایی و در مراحل تملک است.  مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان‌ کرد: استان گلستان، پایلوت احداث مسکن جوانان در روستاها بوده و در این راستا بیش از یک‌هزار واحد مسکن جوانان در گلستان در حال ساخت است. بر این اساس افرادی که زمین دارند، می‌توانند با استفاده از تسهیلات بانکی و خدماتی مانند نظارت بر ساخت مسکن، از این فرصت استفاده کنند و یا زمین را به قیمت مناسب از بنیادمسکن خریداری کرده و با استفاده از تسهیلات بانکی و دیگر خدمات، صاحب‌ خانه شوند.  وی ادامه داد: در حوزه مسکن حمایتی نیز در دو سال گذشته، با تاکید استاندار محترم، ساخت ۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن حمایتی برای اقشار کم‌درآمد کارسازی شد که حدود ۷۰ درصد از این واحدها تکمیل شده و تحویل مالکان آن گردیده و ۳۰ درصد باقیمانده نیز تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد‌.  مهندس حسینی گفت: تلاش داریم امسال نیز ۵ هزار واحد مسکن حمایتی دیگر در گلستان احداث و تحویل متقاضیان داده شود  وی با تشکر از تعامل کمیته امداد امام خمینی ره استان با بنیاد گفت؛ با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال ۱۴۰۳ همه مددجو کمیته امداد که در روستاها زندگی میکنند خانه دار خواهند شد و هیچ مددجوی روستایی بدون خانه نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن