Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:46:43 GMT

نور افشانی آسمان زنجان همزمان با نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۴۷۹

نور افشانی آسمان زنجان همزمان با نیمه شعبان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مردم دربرخی مناطق به پشت بام خانه هایشان رفته و ضمن شادی برای ظهور حضرت دعا کردند. همچنین به مناسبت نیمه شعبان نوای یا مهدی عج در بقاع متبرکه شاخص استان طنین انداز شد.

با توجه به شیوع کرونا ویروس و ایجاد محدودیت در برگزاری مراسمات مذهبی، برنامه‌های اوقاف و امور خیریه به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیمه شعبان در زنجان جشن نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی در آن عضویت دارد، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم دینامو مسکو خواهد رفت.

محمد قربانی که پس از پیوستن به اورنبورگ در چهار مسابقه لیگ برتری حضور تعویضی داشته و در یک دیدار جام حذفی و یک بازی روسیه کاپ در ترکیب قرار گرفته، امروز هم جزو 11 نفر اصلی در جدال با دینامو مسکو است.

هافبک سابق سپاهان که در حضور ثابت مقابل اسپارتاک مسکو در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی شده بود، امیدوار است امروز هم در رقابت‌های روسیه کاپ برابر دینامو مسکو عملکرد خوبی ارائه کند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

قربانی در شرایطی دوباره به ترکیب اورنبورگ برگشته و برای سومین بار این اتفاق را تجربه می‌کند که سپاهان، تیم سابق او نیز هم‌اکنون در حال انجام بازی معوقه لیگ برتر برابر ذوب‌آهن است.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه در همین فصل با دو گل مقابل دینامو مسکو شکست خورد که امیدوار است امروز در بازی روسیه کاپ جبران کند و به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • برج یاقوت کبود بعد از ۲۰ سال گل داد!
  • عکسی از تغییر مسیر پروازها از آسمان ایران همزمان با حوادث اصفهان
  • برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد! (+عکس)
  • عکسی از تغییر مسیر پروازها از آسمان ایران همزمان با شنیده شدن صدای انفجار
  • آغاز کار گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • رژه نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش در ارومیه
  • پل طبیعت هم‌رنگ پرچم ایران می‌شود
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران