Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش زندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون در تمامی محورهای استان شاهد بارش پراکنده  باران و مه گرفتگی شدید و لغزندگی هستیم و در در برخی محورها نیز بارش پراکنده برف بر شدت لغزندگی جاده‌ها افزوده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون گردنه نران سنندج - کامیاران، گردنه تیتور سنندج - مریوان و گردنه‌های ماموخ و خرکه سنندج - دیواندره شاهد بارش باران پدیده مه گرفتگی و رعدوبرق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: مه گرفتگی نیز در گردنه صلوات آباد محور سنندج - دهگلان، محدوده سعدآباد محور بیجار- دیواندره، محدوده سه راهی اسدآباد محور قروه - همدان  و دهگلان - قروه باعث کاهش دید رانندگان تا عمق ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر شده است.

وی گفت: محورهای منتهی به شهر دیواندره شامل سنندج - دیواندره، سقز - دیواندره و بیجار - دیواندره نیز شاهد بارش پراکنده برف بوده که لغزندگی در این جاده‌ها بیش از سایر نقاط است.

پیش بینی‌های هواشناسی حاکی از آن است که با استقرار یک سامانه بارشی از روز دوشنبه تا جمعه این هفته آسمان کردستان شاهد بارش‌های برف و باران و برودت هوا خواهد بود که بیشترین فعالیت آن امروز خواهد بود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعيت هوا کردستان سنندج تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعيت هوا کردستان سنندج تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعيت هوا کردستان سنندج تردد جاده ای بارش پراکنده شاهد بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان گفت: از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه استان کردستان در دامنه فعالیت سامانه بارشی قرار دارد که موجب ابری و مه آلود شدن هوا، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد، بارش تگرگ می‌شود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه استان کردستان در دامنه فعالیت سامانه بارشی قرار دارد که موجب ابری و مه آلود شدن هوا، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ می‌شود.

وی افزود: با توجه به ماهیت بارش‌های بهاره، امکان ایجاد آبگرفتگی‌های موقت به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: پیش بینی می‌شود که میزان بارش‌ها در نیمه شرقی استان از جمله شهرستان‌های بیجار، قروه، دیواندره و شرق سقز بیشتر از سایر نواحی باشد.

پناهی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا جمعه وضعیت جوی استان پایدار است، گفت: صبح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کمینه دما افت پیدا می‌کند و در نواحی سردسیر دمای سطح خاک به محدوده صفر درجه خواهد رسید.

کد خبر 746704

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم