Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان امام‌جمعه ابهر بر نقش پر رنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در تضمین امنیت کشور تاکید کرد.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که جهان روزی تحت حکومت واحد حضرت مهدی (عج) قرار می‌گیرد، اظهار کرد: امروز کسی می‌تواند ادعای انتظار امام زمان (عج) را داشته باشد که در برابر دجال‌واره‌ها استقامت و در مسیر درست حرکت کند که لازمه آن انجام واجبات و ترک محرمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که اهل بیت (ع) همواره نگران دوره آخرالزمان و آسیب‌های  این دوران بودند چون شناخت و درک آن برای همه میسر نخواهد شد، ادامه داد: تعیین وقت برای ظهور امام عصر (عج) یکی از این دغدغه‌هاست، زیرا زمان ظهور بر هیچ‌کس مشخص نیست.

مدرس حوزه علمیه با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، ابراز کرد: امروز در کشور ایران باید به وجود سربازان گمنامی افتخار کنیم که بر پایه ایثار، فداکاری برای برپایی امنیت تلاش می‌کنند. 

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به این‌که بی‌تردید بخش مهمی از امنیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی را مدیون سربازان گمنام و خوش‌نام امام زمان (عج) هستیم، ادامه داد: بسیاری از توطئه‌های کشور را این سربازان فداکار کشف کرده‌اند که این امر تقش موثری در امنیت کشور دارد، زیرا معلوم نبود اگر خدای نکرده این توطئه‌ها خنثی نمی‌شد، چه مصیبتی بر سر کشور وارد می‌شد. 

امام جمعه ابهر یادآور شد: امروز صیانت از منافع ملی و ارزش‌های مقدس نظام، حفظ انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملی ایران، مقابله با باندها و گروه‌های سازمان‌یافته و جریان‌های سودجو و انحرافی، اخلاقی، فرقه‌ای و  از سویی دیگر کمک به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد سالم و کاهش آثار تحریم اقتصادی، از مهم‌ترین خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سربازان گمنام امام زمان امام جمعه ابهر زنجان سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تجلیل از شخصیت اخلاقی و انقلابی و عملکرد با تدبیر و درایت و به دور از هیاهوی آیت‌الله حسینی بوشهری، اظهار کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه ستون استوار حوزه و دارای سابقه درخشان حدود ۶۰ ساله است و در انقلاب یک جریان اثرگذار بوده است و شخصیت و هسته نخست این تشکیلات افرادی در سطح بالا بوده که هر کدامشان در حوزه رکنی بودند.

ارتباط با اساتید و طلاب مستمر ادامه داشته باشد

وی افزود: باید در کارها مبانی همه ما اسلام و قرآن و اصول انقلاب اسلامی خصوصاً فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) باشد؛ ارتباط با اساتید و طلاب که شورای عالی انجام می دهد و من در جریان چند جلسه آن هستم بسیار موثر است که باید ان شاءالله مستمر باشد.

این مرجع تقلید در ادامه خاطرنشان کرد: عده‌ای متأسفانه مغرضانه قضاوت می کنند اما همه این‌جور نیستند، اگر مطلبی هم باشد باید در فضای احترام و حفظ جایگاه مطرح شود، نه اینکه در فضای مجازی دست به تضعیف و تخریب بزنند و اغراض شخصی را نسبت به شخص خاصی دنبال کنند. اگر برای خدا کار شود و هدف برای رضایت خدا باشد نباید کسی را که در حال خدمت در یک مجموعه ای هست تخریب کرد، بلکه همه باید کمک کنند و نباید در حوزه اختلاف باشد.

وی ادامه داد: ما همه دنبال یک هدف هستیم و آن هم سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت به فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و حفظ مبانی انقلاب و اصولی که امام راحل تبیین کردند نه اینکه جناحی و حزبی عمل شود.

هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم

آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: دولت ها و افراد می آیند و می‌روند ما با حفظ استقلال حوزه از نظام که فرزند حوزه است و ولایت فقیه که امام عزیز آن را به عرصه زندگی آورد و رهبری هم با قدرت و حکمت امروز در حال اداره است حمایت می‌کنیم و هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم و در این مسیر که مربوط به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است تعارف نمی کنیم.

این مرجع تقلید بیان کرد: من از افراد و طرق مختلف مسائل حوزه را دنبال می کنم امروز، البته در حوزه کاستی هایی وجود دارد که باید حل شود ولی در مجموع عملکرد جنابعالی در سمت رییس جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه را در مجوعه وظایف تعریف شده موفق می دانم و برای شما دعا می کنم. ان شاءالله با هم فکری مشکلات حل شود، همانطور که تأکید کردم شما را فردی متدین و انقلابی می دانم و تقویت شما را لازم می‌دانم، البته باید توجه داشت جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه با توجه به پیوستگی ولی هر یک وظایف دارند که عده‌ای وظایف را با هم مخلوط می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی افزود: امیدوارم همه با هم در یک فضای دینی و دوستانه مشکلات را حل نماییم و از انتقاد سازنده و پیشنهاد قابل اجرا استقبال کنیم و خدای نکرده اختلافی نباشد و حوزه به عنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد و احیاناً به غرض ورزی های شخصی و حزبی و گروهی توجه نشود و طبق همان اصول که عرض شد عمل شود و نوکری سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را همه افتخار بدانیم.

کد خبر 6080497

دیگر خبرها

  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • چرا نباید چای پررنگ بنوشیم؟
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است