Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@02:14:24 GMT

ادعایی جدید درباره مقصد آینده سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۷۳۹

آلکسی سافونوف درباره پیشنهاد‌های سردار آزمون و آینده این مهاجم ایرانی گفت: تصور می‌کنم آزمون در فصل تابستان به لالیگای اسپانیا می‌رود. فکر می‌کنم این بازیکن اکنون بیشترین شانس را نسبت به سایر بازیکنان زنیت برای جدایی دارد و خیلی مورد توجه سایر تیم‌های اروپایی است.

اخبار ورزشی- وی افزود: هرچند سردار آزمون در طول فصل کمی افت کرد، اما در فصل تابستان با پول بسیار خوبی قابل فروش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک بازیکن سرعتی است و قدرت سرزنی خوبی هم دارد. به طور کلی معتقدم سردار آزمون، الکساندر کوکورین و فرناندز، ۳ بازیکن کنونی لیگ برتر روسیه به راحتی در فصل تابستان قابل فروش هستند. با این حال همه‌چیز به شدت شیوع ویروس کرونا نیز بستگی دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زنیت اسپانیا روسیه فوتبال لیگ برتر سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود