Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:46:23 GMT

مخالفت ایجت اوزیل با کاهش دستمزد بازیکنان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۷۶۰

مخالفت ایجت اوزیل با کاهش دستمزد بازیکنان

مدیر برنامه‌های مسوت اوزیل ستاره آرسنال از فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر خواست با پیشنهاد کاهش 30درصدی دستمزدهایشان موافقت نکنند.

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار آرسنال، دکتر ارکوت سوغوت از فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر انگلیس خواست با پیشنهاد فعلی مبنی بر کاهش 30درصدی دستمزدهایشان با هدف کمک به باشگاه‌ها در مواجهه با بحران کرونا موافقت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوغوت می‌گوید به جای کاهش دستمزدها با به تعویق افتادن تاریخ پرداخت دستمزدها موافق است.

 

 

سازمان لیگ برتر هفته گذشته اعلام کرد باشگاه‌های این لیگ موافقت کرده‌اند که در مورد کاهش سی درصدی دستمزد بازیکنان‌شان با آنها مشورت و مذاکره کنند. این پیشنهاد در انگلیس با مخالفت‌هایی روبرو شده و از جمله گری نویل با انتقاد از آن اعلام کرد فوتبالیست‌ها باید خودشان مقداری از دستمزدشان را ببخشند نه اینکه دستمزدشان از طرف باشگاه‌ها به شکل دستوری کاهش پیدا کند. وین رونی هم با این پیشنهاد مخالفت کرده و گفت در حال حاضر  بهترین راه برای مبارزه با بحران چنین اقدامی نیست.

 

مدیر برنامه‌های مسوت اوزیل هم با انتقاد از این پیشنهاد گفت:" البته بحران فعلی باعث شده شرایط برای همه دشوار شود ولی حالا وقت آن است که باشگاه‌ها با بازیکنان‌شان و مدیران برنامه‌های آنها مستقیما صحبت کنند تا راهی برای حل این مساله پیدا شود. دقیقا همان اتفاقی که در حال حاضر نمی‌افتد. بهترین گزینه در حال حاضر تعویق زمان پرداخت دستمزدها است. این می‌تواند نقطه شروع باشد".

 

 

دکتر ارکوت سوغوت در ادامه گفت:" بازیکنان و باشگاه‌ها درباره تعویق زمان دستمزدها می‌توانند خیلی سریع به توافق برسند. به این ترتیب باشگاه‌ها مطمئن می‌شوند که دست‌کم تا سه ماه آینده از نظر مالی با مشکل مواجه نخواهند شد. به این ترتیب همه از این معامله سود خواهند کرد".

 

دستمزد بازیکنان آرسنال مسوت اوزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دستمزد بازیکنان آرسنال مسوت اوزیل مسوت اوزیل باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب بعد از دو باخت پیاپی در هفته گذشته، با شکست ولورهمپتون موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی از عملکرد بازیکنانش تمجید و از اتحادیه فوتبال انگلیس بابت برنامه‌ریزی فشرده و نبود زمان کافی برای ریکاوری و استراحت انتقاد کرد.

بازی نکردن برخی بازیکنان؟
ما در مونیخ ماندیم. فکر کنم یکی دو ساعت خوابیدیم. بیدار شدیم، شروع کردیم به صحبت در مورد ولوز، آنچه بازیکنان نیاز دارند انجام دهند و اینکه چگونه قرار بود بهترین شرایط را برای پیروزی در این بازی ایجاد کنیم. بازیکنان امروز باور نکردنی بودند. اگر می‌خواهید در مسابقات بزرگ حضور داشته باشید باید کارهای خاص و ویژه‌ای انجام دهید. باید عاشق رقابت باشید و به‌نظرم این بازیکنان عاشق بازی کردن برای آرسنال هستند.

تعداد تغییرات تیم؟
ما به نحوه مدیریت بازی فکر کردیم. ما گزینه‌های زیادی برای این کار داشتیم. آنهایی که بازی کردند خوب بودند و خوشحالم که پیروز شدیم.

برنامه فشرده تیم‌ها و صحبت‌های پپ در این مورد؟
این فقط در مورد من و پپ و آرسنال و سیتی نیست. درباره سلامت بازیکنان است. از هر زاویه‌ای که به این برنامه نگاه کنید می‌فهمید که درست نیست. بیایید از بازیکنان محافظت کنیم و هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا به آنها کمک کنیم تا ریکاوری کنند و بتوانند در بازی‌ها حاضر شوند.

عملکرد خوب مدافعان؟
عالی بودند. به‌شدت شکست‌ناپذیر و قدرتمند در جدال‌ها. در حمله هم جز چند موقعیتی که از دست دادیم خوب بودیم و در کل از عملکرد تیم راضی هستم.

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • یک پیشنهاد جدید برای تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳
  • حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود