Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:28:19 GMT

بارش برف بهاری در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۸۸۱

بارش برف بهاری در تهران

با ورود سامانه بارشی جدید به کشور و آغاز بارش‌ها، در حال حاضر در برخی مناطق پایتخت بارش برف بهاری مشاهده می‌شود.

به گزارش ایسنا، با ورود سامانه بارشی جدید به کشور و آغاز بارش‌ها، امروز ۲۱ فروردین ماه سال ۹۸، در برخی نقاط تهران بارش برف گزارش شده است.

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در ۵ استان کشور سیل‌آسا می‌شود

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  فردا ۲۷ فروردین ماه سامانه  بارشی جدیدی وارد کشور می شود گفت: امشب در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شرقی البرز، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد که در برخی نقاط موجب خیزش گردوخاک خواهد شد.

وی ادامه داد: در ارتفاعات رشته کوه البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس بارش‌ها به شکل برف و در نقاط مستعد به شکل تگرگ خواهد بود.

ضیائیان  با بیان اینکه  از بعد از ظهر روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی بعدی از سمت جنوب به کشور، بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز می‌شود  اظهار کرد: این سامانه بارشی جدید  تا روزهای پایانی هفته در نیمه جنوبی کشور ادامه دارد.

او بیان کرد:  فردا در برخی نقاط شمال غرب و سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی انتظار بارش‌های پراکنده داریم.

 ضیائیان همچنین  از صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی خبر داد و گفت: بر اساس هشدار قرمز سازمان هواشناسی، تشدید فعالیت سامانه بارشی از صبح سه‌شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه موجب بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ می‌شود.

وی افزود: این سامانه روز سه‌شنبه هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر را در بر می‌گیرد و روز چهارشنبه به نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان محدود می‌شود.

 مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل را از جمله مخاطرات این سامانه  اعلام کرد.

وی  گفت: بارش‌ها موجب اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهر،خسارت به محصولات باغی و زراعی، خسارت به برخی زیرساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و غیره، تخریب تاسیسات و سازه‌های واقع شده در حریم و بستر رودخانه، تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر وزش باد شدید و اختلال در سفرهای هوایی و دریایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • ورود سامانه ناپایدار بارشی از نواحی جنوب غربی کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور/ هشدار قرمز برای ۴ استان
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • بارش‌ها در ۵ استان کشور سیل‌آسا می‌شود
  • هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛ هشدار ورود سامانه بارشی به کشور