Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@16:41:40 GMT

بارش باران در تمام کشور/ بارش برف در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۸۹۴

بارش باران در تمام کشور/ بارش برف در تهران

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز، فردا و پس فردا (۲۱، ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه) در بیشتر مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، بارش تگرگ در مناطق مختلف و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز (۲۱ فروردین‌ماه) شدت بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام، لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (۲۲ فروردین‌ماه) شدت بارش در لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران است، تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۴ و ۲۵ فروردین‌ماه) در شمال غرب، شمال شرق، شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با اشاره به اینکه امروز برای نوار شمالی کشور و فردا برای دامنه‌های البرز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین ۶ تا ۱۲ درجه رخ می‌دهد، گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ فروردین‌ماه) ابری همراه با مه رقیق، در بعضی ساعات بارش باران، در بعدازظهر رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید و تگرگ با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتی گراد و روز شنبه (۲۳ فروردین‌ماه) همراه با مه رقیق، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، دمای تهران هم اکنون ۴ درجه بالای صفر است و بارش برف بهاری بر روی درختان سبز که از ساعتی پیش آغاز شده ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید نماز امام زمان مرتضی آوینی کاظم خاوازی هواشناسی پیش بینی وضع هوا بارندگی بارش باران بارش برف ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید نماز امام زمان مرتضی آوینی کاظم خاوازی فروردین ماه بارش باران پیش بینی شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود موج بارشی از ظهر فردا پنجشنبه به تدریج، وقوع ناپایداری‌هایی را در سطح استان تا روز جمعه انتظار داریم.

وی افزود: از بعدازظهر فردا، افزایش ابر، گاهی وزش تند باد لحظه‌ای، مه آلودی هوا و بارش رگبار بهاری با احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ و در مناطق سردسیر استان برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مناطقی چون اردستان، نائین، ورزنه، کوهپایه، مبارکه، گلپایگان، لنجان، شاهین‌شهر و میمه، فریدن، فریدون‌شهر و شهرضا وقوع بارش‌های رگباری محتمل است و در سایر مناطق از جمله شهر اصفهان بارش‌ها پراکنده خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه افزایش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6063495

دیگر خبرها

  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • بارش باران و برف در برخی استان های کشور
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • (عکس) پیش بینی بارش برف و باران در تمام ایران
  • هشدار جدید هواشناسی؛ بارش برف و باران در تمام ایران
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • آغاز بارش برف و باران در نواحی شمال غرب کشور از فردا ۷ فروردین