Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:52:48 GMT

زوج خیر قوچانی حامی تحصیلی پنج معلول شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۸۹۵

زوج خیر قوچانی حامی تحصیلی پنج معلول شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بهزیستی قوچان، بانوی نوعروس قوچانی حمایت از پنج معلول محصل یتیم را از شرایط ضمن عقد خود قرار داد، در همین راستا این زوج خیرخواه با مراجعه به اداره بهزیستی حامی پنج معلول محصل یتیم شدند و پرداخت هزینه تحصیلی ایشان را تا اتمام دوره متوسطه و سن ۱۸ سالگی بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوج جوان با انجام این عمل خیرخواهانه باب جدیدی در فرهنگ سازی و نحوه کمک به معلولین را گشوده و برای اولین بار در شهرستان چنین اقدام خداپسندانه ای رقم خورد.

امید است این آغاز راهی نوین جهت فرهنگ سازی و توجه به توانایی‌های افراد معلول با نگاه جدید آحاد جامعه به مقوله معلولیت باشد. شایان ذکر است این زوج خیر تاکید دارند ناشناخته باقی بمانند.

کد خبر 4894090

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک به نیازمندان شهرستان قوچان خیرین ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان فاصله گذاری اجتماعی نیمه شعبان بیرجند ایلام بارش باران روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دریاچه ارومیه تمامی دست گاه‌های اجرایی مشارکت داشتند برلزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای نگین فیروزه ای آذربایجان غربی تاکید کرد.

علیرضا نوروزی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، وظیفه کمیته فرهنگی و هنری این جشنواره را برعهده داشت و تمامی برنامه‌های فرهنگی برگزار شده در جشنواره با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفته بود.

وی به نتایج برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت:  مردمی که برای بازدید از دریاچه در این حشنواره حضور داشتند زنگ خطر خشکی دریاچه را احساس کرده و متوجه شدند که این دریاچه در خطر قرار گرفته و باید برای احیای ان مشارکت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی با بیان اینکه اصلی‌ترین عامل خشکی دریاچه ارومیه اسراف در مصرف آب بوده گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی مردم با مصرف درست استفاده کردن از اب آشنا می‌شوند.

نوروزی تصریح کرد: ملت ایران در این دریاچه سهم دارند پس باید در احیای دریاچه ارومیه نیز مشارکت داشته باشند با درست مصرف کردن و اگاهی از تبعات خشکی دریاچه ارومیه مردم می‌توانند کمک بزرگی به احیای نگین فیروزه‌ای آذربایجان کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • یتیم شدن ۱۹ هزار کودک فلسطینی در نتیجه جنگ غزه
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم