Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@17:06:11 GMT

همه بشریت امروز نیاز به یک منجی دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۰۱۶

همه بشریت امروز نیاز به یک منجی دارد

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: شاید در تاریخ بشر کمتر دوره‌ای اتفاق افتاده باشد که آحاد بشری و جامعه بشری به قدر امروز احساس نیاز به منجی داشته باشد؛ احساس نیاز به یک منجی، به یک مهدی، احساس نیاز به یک دست قدرت الهی، امامت مظلوم، عصمت و هدایت الهی.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه مصادف با نیمه‌ شعبان، سالروز ولادت باسعادت قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با ملت شریف ایران مستقیم سخن گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در سخنان خود خطاب به ملت ایران فرمودند: عید نیمه شعبان را تبریک می گویم بر همه شما و مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان دنیا. توفیق دیدار حضوری شما را نداشتم و ناگزیر از راه دور با شما حرف می‌زنم.

فرمانده کل قوا ادامه دادند: شاید در تاریخ بشر کمتر دوره‌ای اتفاق افتاده باشد که آحاد بشری و جامعه بشری به قدر امروز احساس نیاز به منجی داشته باشد؛ احساس نیاز به یک منجی، به یک مهدی، احساس نیاز به یک دست قدرت الهی، امامت مظلوم، عصمت و هدایت الهی.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  اظهار کردند: بشر با اینهمه پیشرفت های علمی حیرت آور، احساس خوشبختی نمی کند. بشریت دچار فقر، بیماری، فحشا، گناه، بی عدالتی، نابرابری، شکاف طبقاتی بسیار وسیع و سوء استفاده قدرت ها از علم است. اینهمه پیشرفت و تحولات گوناگون نتوانسته به بشر خوشبختی ببخشد. امروز علم در خدمت بی‌عدالتی قرار گرفته است.

 

تکمیل می شود...

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان مقام معظم رهبری رهبری احساس نیاز به یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است

سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رومینا پرزراموس سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: اسرائیل باید قطعنامه‌هایی که در شورای امنیت به تصویب می‌رسد احترام بگذارد و به جنایات خود در غزه پایان دهد.

وی ادامه داد: در نوامبر که روز استقلال فلسطین است، بولیوی به همراه سفیر همراه مردم به خیابان‌ها آمدند و خواستار توقف نسل کشی در غزه شدند.

سفیر بولیوی در تهران گفت: نماینده بولیوی در سازمان ملل نیز اقدامات رژیم اسرائیل را محکوم کرد و خواستار احترام گذاشتن این رژیم به قوانین بین المللی شد.

وی افزود: در ۴۸ امین سالگر روز فلسطین، بولیوی بر همبستگی خود با این کشور تاکید دارد. در جلسه علنی شورای امنیت، بولیوی جنایات در غزه را نیز محکوم کرد.

سفیر بولیوی در تهران یادآور شد: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است. در حال حاضر دلایل کافی برای برپایی دلایل برای تشکیل دادگاه جهت رسیدگی به جنایات رژیم اسرائیل وجود دارد.

وی در پایان حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟