Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه امروز بی عدالتی در دنیا از علم تغذیه می‌کند یعنی علم پیشرفته در خدمت بی عدالتی و سلطه بر ملت‌ها است، تاکید کردند: ماموریت بزرگ حضرت بقیه الله الاعظم (عج) قسط و عدل است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنرانی تلویزیونی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت نیمه‌ی شعبان، سالروز ولادت باسعادت قائم آل محمد (عج) با ملت شریف ایران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنرانی تلویزیونی رهبر معظم انقلاب ساعت ۱۱ صبح از شبکه‌های رسانه‌ی ملی و همچنین از پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR و حساب‌های اینستاگرام و توئیتر این پایگاه به زبان‌های مختلف و به‌صورت زنده پخش می‌شود.   محور‌های بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

- در تاریخ بشر کمتر دوره‌ای اتفاق افتاده باشد که آحاد بشری در همه جای عالم به قدر امروز احساس نیاز به یک منجی داشته باشند. چه نخبگان که آگاهانه این نیاز را احساس می‌کنند و چه مردم که در ناخودآگاه خود به یک منجی و مهدی احساس نیاز می‌کنند.

- امروز بعد از آنی که بشریت مکاتب و مسلک‌های گوناگون را تجربه کرده از کمونیسم تا لیبرال دموکراسی غربی، اما بشر احساس آرامش نمی‌کند

- بشر با پیشرفت‌های حیرت آور، احساس آرامش نمی‌کند. بشریت دچار فحشا و گناه و بی عدالتی و شکاف طبقاتی بسیار وسیع است. بشر دچار سوء استفاده قدرت‌ها از علم است و بشر دچار سوء استفاده از کشفیات طبیعت است.

- خرد انسانی نعمت بزرگی است و می‌تواند بسیاری از مشکلات دنیا را حل کند، لکن برخی گره‌ها را نمی‌توان با آن حل کرد.

- امروز بی عدالتی در دنیا از علم تغذیه می‌کند یعنی علم پیشرفته در خدمت بی عدالتی و سلطه بر ملت‌ها است. حل این‌ها به یک قدرت الهی نیاز دارد؛ به دست پرقدرت امام معصوم؛ لذا ماموریت بزرگ حضرت بقیه الله الاعظم (عج) قسط و عدل است.

در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب بی عدالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌

‌به گزارش قدس آنلاین، در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند. منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود
  • دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند