Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، با انتشار ویدئویی ضمن تبریک عید نیمه شعبان، گفت: ۱۰ اسفند ما وقتی از مجلس به اصفهان بازگشتم، آزمایشی داده که در جواب آن از وجود عفونتی در بدنم خبر داده و همچنین توصیه به مراقبت از خودم کردند؛ لذا قرنطینه را در خانه آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین سالک ادامه داد: ولی بعد از تصمیم‌ هیات رئیسه مجلس مبنی بر برپایی جلسات علنی مجلس در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ فروردین، گفتند که نتیجه تست خود را اعلام کنیم، برهمین اساس به مرکز بهداشتی مراجعه کرده و تست کرونا دادم که پاسخ آن مثبت بوده و باید قرنطینه خانگی را رعایت کنم.

وی خاطرنشان کرد: من هیچ یک از علائم ویروس کرونا مانند درد قفسه سینه، سرفه خشک و بدن درد را نداشتم و هنگامی که از مسئولان مرکز بهداشت این موضوع را پرسیدم؛ گفتند این علائم پنهانی این ویروس است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: این ویروس منحوس، پیر و جوان، بزرگ و کوچک، وزیر و وکیل، رئیس جمهور و ... نمی شناسد. باید طبق پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارز با کرونا عمل کرد. اگر این ستاد به رعایت قرنطیه خانگی تاکید می کند، باید وجود سختی‌های آن به خصوص برای افراد عیال وار به آن عمل کنیم.

وی در پایان افزود: إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا، ان شاءالله این قضیه به خوبی تمام می شود. از تمام کسانی که در این راه خدمت می کنند، تشکر می کنم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: احمد سالک کرونا قرنطینه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: در هر دوره از انتخابات مجلس، جابجایی در نمایندگان صورت می‌گیرد و امیدواریم نمایندگان جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا دولت بتواند اهداف خود را محقق کرده و وعده‌هایی که به مردم داده را به سرانجام برساند. - اخبار سیاسی -

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درباره تعامل بین دولت و مجلس در سال 1402 و هم‌چنین برنامه‌ی دولت برای هم‌افزایی با مجلس جدید، بیان کرد: بنای دولت از ابتدای آغاز بکار، همکاری و تعامل سازنده با نمایندگان مجلس بوده و در سال اول فعالیت دولت شاهد بودیم که تمامی نمایندگان مستقیماً با رئیس‌جمهور جلسه داشته و مطالبات مردم را بیان کردند و دولت هم تلاش خود را انجام داده تا این موارد به نتیجه برسد و در سفرهای استانی نیز نظرات نمایندگان مد نظر قرار دارد.

تغییرات کابینه در سال 1402/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟وی افزود: در هر دوره از انتخابات مجلس، جابجایی در نمایندگان صورت می‌گیرد و امیدواریم نمایندگان جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا دولت بتواند اهداف خود را محقق کرده و وعده‌هایی که به مردم داده را به سرانجام برساند.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، عنوان کرد: ما از پیشنهادات و نقدهای مجلس جدید استقبال می‌کنیم ولی بیش از اینکه تنش‌زایی شود، مسائل باید با گفت‌وگو حل شود؛ همه اراده‌ی خدمت دارند و به‌خوبی می‌توان کار کرد و نفع این مهم نیز برای مردم خواهد بود.

حسینی اظهار داشت: ما انتظار داریم لوایح به‌سرعت در دستورکار نمایندگان قرار بگیرد و از مسائل حاشیه‌ای پرهیز شود. گاهاً رسیدگی به یک لایحه‌ی دوفوریتی چندین ماه طول کشیده در حالی که باید بلافاصله رأی‌گیری شود ولی حجم کار نمایندگان به‌نحوی است که لوایح دو فوریتی پشت نوبت می‌ماند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم نمایندگان جدید وقت قابل توجهی اختصاص دهند تا در این‌زمینه به‌روز شویم.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس بیان کرد: با نمایندگان جدید گفت‌وگو خواهیم کرد تا لوایح با فوریت را مطرح می‌کنیم . چون نمایندگان تغییر کرده‌اند، طرح‌ها از دستورکار خارج می‌شود و این فرصت خوبی برای رسیدگی به لوایح است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا