Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: آسمان امروز (پنجشنبه) مخصوصاً در نواحی شرقی تحت تأثیر جریانات جنوبی است و سبب پایداری موقتی هوا خواهد شد.

وی افزود: اما از عصر و شب، امواج کوتاه و ناپایدار از آسمان عبور کرده و باعث می شود در برخی از نواحی کوهستانی جنوب غرب بارش پراکنده باران را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی گفت: از صبح تا بعدازظهر فردا (جمعه) سامانه کم فشاری وارد استان شده و تلاطماتی را ایجاد خواهد کرد.

وی توضیح داد که از فردا شب امواج تقویت شده و بارش های نسبتاً خوب و موثری را در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: ناپایداری های جو تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وی همچنین گفت که بارش برف در روزهای گذشته ارتفاعات را سفید پوش کرد و نواحی کوهیایه ای و شمال شرق و شرق استان مانند گلیداغ و روستاهای مراوه تپه هم بارش خفیف برف را شاهد بودند.

وی حداکثر ارتفاع برف در نواحی کوهستانی را بین ۱۵ الی ۲۰ سانتی متر اعلام کرد و گفت: سطح ریزش برف زیاد بوده و به نواحی پایین هم رسیده است.

داداشی بیان کرد: صبح امروز گرگان، کلاله و گنبدکاووس دمای صفر درجه را تجربه کردند و پیش بینی می شود امروز در گرمترین ساعت دمای هوای گنبدکاووس به ۱۶ درجه برسد.

کد خبر 4896248

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان فاصله گذاری اجتماعی نیمه شعبان بیرجند ایلام بارش باران روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار با اعلام پرآبی مسیل‌ها در برحی نقاط محور انار- رفسنجان، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بارش‌ها در شهرستان انار، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و امروز صبح در ارتفاعات حوزه آبریز شهربابک، پرآبی یکسری مسیل‌ها را داشتیم.

وی افزود: در مقاطع کوتاهی، جاده ترانزیتی انار- رفسنجان در کیلومتر ۲۷ برای خودروهای سبک بسته شد اما خودروهای سنگین توانستند مسیر خود را ادامه دهند.

فرماندار انار تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

صالحی تأکید کرد: با این وجود ستاد بحران شهرستان در خصوص احتمال بارندگی عصر امروز با رشد ابرهای جوششی در ارتفاعات و احتمال وقوع سیلاب در شهر و روستاهای اطراف، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • باران بهاری در راه مازندران