Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیجیان لشکر ۸۴ خرم‌آباد این روزها در حال ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی هستند و تصمیم دارند تا نابودی کامل ویروس منحوس کووید ۱۹ در صحنه جهاد و مقابله با کرونا همپای مدافعان سلامت و گروه‌های جهادی تلاش کنند. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ایران اسلامی دارای ملتی است که در طول چهل و یک سال عمر انقلاب اسلامی همواره در  تبدیل تهدید‌ها به فرصت  پیشتاز بوده است، این روزها که کشور شاهد حضور مهمان ناخوانده کووید 19 است کافی است نگاهی کنیم به اتحاد و انسجام ایجاد شده میان آحاد ملت برای مقابله با این ویروس، از نیرو‌های داوطلب بسیجی تا نیرو‌های سپاه و ارتش  جهت مقابله با ویروس کرونا  پای کار آمده‌اند تا  با ترسیم زیباترین تابلو ایثار و از خود گذشتگی آرامش و آسایش را بار دیگر به کشور برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحیه همدلی و همبستگی میان مسئولان و مردم در مقابله با ویروس کرونا جلوه عظیمی از اتحاد ملت ایران است، اتحادی که همچون بحران‌های سیل و زلزله خار چشم دشمنان و معاندان است.

یکی از  اقشار تاثیرگزار و آماده به حرکت در بحران کرونا، حضور نیروهای سرو قامت  بسیجی  شهید رجایی لشکر 84 خرم‌آباد در کنار کادر درمانی و مسئولان استان جهت مقابله با کروناست چرا که بسیجی چکیده عشق است و نماد غیرت، سمبل تعصب است و پاسدار مکتب اسلام هستند.

سجاد نجات فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی لشکر 84 خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اقدامات بسیجیان این پایگاه اظهار داشت: بسیجیان لشگر 84 خرم‌آباد از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا در استان لرستان جهت گند زدایی و ضد عفونی اماکن عمومی، مناطق مسکونی شهرستان خرم‌آباد وارد عمل شدند. 

وی افزود:تاکنون بیمارستان عشایر، سرای سالمندان صدیق، بیمارستان 525 ارتش،کوی سازمانی لشکر84 توس بسیجیان پایگاه شهید رجایی گند زدایی و ضد عفونی شده است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی لشکر 84 عنوان کرد:گند زدایی و ضد عفونی اداره کل هواشناسی و منازل سازمانی این اداره، پمپ بنزین و گاز محله ماسور، میدان میوه و تره بار بهارستان، فروشگاه‌های محله ماسور و درمانگاه ابن سینا از دیگر اقدامات بسیجیان پایگاه شهید رجایی لشکر 84 خرم‌آباد است. 

وی بیان کرد: ملت ایران  بحران‌های بسیار سخت‌تری همچون هشت سال دفاع‌مقدس را پشت سر گذاشته و امروز نیز برای از بین بردن ویروس کرونا شاهد همیاری و  همدلی  بین مردم و مسئولان هستیم که  امیدواریم با این همیاری و همدلی این بحران را مانند سایر مشکلات پشت سر بگذاریم.

نجات گفت: بسیجیان لشکر 84 تا نابودی کامل ویروس منحوس کووید 19 در صحنه جهاد و مقابله با کرونا همپای مدافعان سلامت،گروه‌های جهادی و مسئولان حضور خواهند داشت و امیدواریم مردم نیز با رعایت توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن به قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس کمک کنند.

ظرفیت‌های سمن‌ها برای تهیه اقلام مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی لرستان به کار گرفته می‌شود‌سپاه از 40 نقطه لرستان رفع آلودگی می‌کند / اتمام طرح غربالگری با حضور 558 تیم بسیجیحضور ائمه جمعه لرستان در عرصه مبارزه با کرونا / فوتی‌ها بر اساس موازین شرعی تدفین می‌شوند‌

گزارش از پگاه دالوند

انتهای پیام/645/ش

R41450/P/S6,72/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا ویروس کرونا خرم آباد ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش حماس هدف از این فراخوان را مقابله با تلاش صهیونیست های افراطی برای بی احترامی به محوطه مسجد الاقصی و برگزاری مراسم قربانی در داخل آن در روزهای یکشنبه و دوشنبه آتی دانست.

جنبش حماس تأکید کرد: ما از ملت فلسطین در کرانه باختری، اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و مدافعان و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی در بیت المقدس که اثبات کرده اند در خط مقدم دفاع از قبله و سومین حرم مسلمانان هستند، تقدیر نموده و جهاد و فداکاری آنها را ارج می نهیم.

این جنبش مبارز فلسطینی همچنین افزود: ما از تلاش این مبارزان برای ادامه راه دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی و مقابله با تلاش های فاشیستی کابینه رژیم اشغالگر و جنایتکاران جنگی در آن مانند بن گویر، در راستای توهین به مسجد الاقصی حمایت می نماییم و از امت اسلامی و همه آزادگان در سراسر جهان می خواهیم با هر ابزار و روش ممکن از مسجد الاقصی، بیت المقدس و غزه و مبارزه مشروع ملت فلسطین تا پایان تجاوزگری رژیم اشغالگر و دستیابی فلسطینی ها به حقوقشان و آزادی سرزمین و مقدساتشان دفاع نمایند.

دیگر خبرها

  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها