Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ گروه‌های جهادی شهیدان امیری بسیج سازندگی البرز بخش‌های مختلف آسایشگاه کهریزک محمدشهر را ضدعفونی و گندزدایی کردند. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، در ادامه فعالیت‌های جهادی و شبانه روزی سپاه پاسداران استان البرز برای مقابله با کرونا گروه جهادی شهیدان امیری  آسایشگاه کهریزک محمدشهر استان البرز را ضد عفونی و گندزدایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از نیروهای جهادی و ظرفیت‌های نیروهای جان برکف بسیجی یکی از دستاوردهای ایران اسلامی در مقابله با کرونا ویروس است که تاکنون این ظرفیت‌های مردمی سبب جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس در کشور شده است.

تلاش گروه‌های جهادی برای ضدعفونی جنوب شهر خرم‌آباد + فیلم

بیش از 22 هزار عدد ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده احتکاری در گلستان کشف شدضدعفونی و گندزدایی وسایل نقلیه توسط جوانان بسیجی در قم به روایت تصویر

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT8 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان