Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:35:34 GMT

تجربه ترسناک مدافع فیورنتینا از ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۲۵۶

تجربه ترسناک مدافع فیورنتینا از ویروس کرونا

ستاره آرژانتینی فیورنتینا جرمن پتزلا که به کرونا مبتلا شده و بهبود پیدا کرده می‌گوید تجربه وحشتناکی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، جرمن پتزلا، ستاره آرژانتینی باشگاه فیورنتینا که چندی پیش اعلام شد به ویروس کرونا مبتلا شده و حالا بهبود پیدا کرده با توضیح دادن تجربه درگیری‌اش با این بیماری گفت تجربه ترسناک و تلخی را پشت سر گذاشته و از این می‌‌ترسیده  که به زودی نتواند نفس بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پتزلا که به عنوان مدافع در فیورنتینا بازی می‌کند ماه گذشته میلادی با تست مثبت آزمایش کرونای خود مواجه شد. مدافع آرژانتینی سپس در خانه‌اش بستری شد و حالا بهبود یافته و تستهای کرونایش منفی اعلام شده است.

 

مدافع آرژانتینی درباره تجربه‌اش از مواجهه با کرونا در این مدت گفت:" هر روز از ترس به خودم می‌لرزیدم و فکر می‌کردم یعنی فردا صبح که بیدار می‌شوم می‌توانم نفس بکشم؟ نفس کشیدن برایم سخت می‌شود یا نه؟

 

 

پتزلا در گفتگو با روزنامه آرژانتینی اوله گفت:" اصلا ساده نیست. من الان حدود یک ماه است که در خانه زندانی هستم. در این مدت دوران قرنطینه صد در صدی اجباری را هم پشت سر گذاشته‌ام و با هیچ انسانی کوچکترین تماسی نداشته‌ام. حالا هم تنها کاری که می‌توانم بکنم رفتن به سوپرمارکت است ولی خدا را شکر، ما خوش‌شانس هستیم و غذایمان را برایمان به منزل می‌فرستند. سعی می‌کنم بیرون نروم چون جلوی مغازه‌ها مردم صف کشیده‌اند و باید در محوطه بیرونی ایستاد".

 

ویروس کرونا فیورنتینا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو فصلی مایوس کننده را پشت سر می گذارد و یک سال دیگر بدون جام ماند. 

تیم دیگو سیمئونه در لالیگا چهارم است و این هفته در زمین آلاوس با دو گل شکست خورد. در نیمه نهایی کوپا دل ری مغلوب بیلبائو شد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز به دورتموند باختند. اتلتیکو در سوپرجام نیز مغلوب رئال شد و به فینال نرسید ولی رودریگو دی پل ارزیابی کاملا مثبتی از فصل روخی بلانکوس داشت.

ستاره آرژانتینی در مراسم لاروس حاضر شده بود و در مورد وضعیت اتلتیکو گفت: «در مجموع بخواهم ارزیابی کنم، باید بگویم فصل ما مثبت و خوب بوده است. به نیمه نهایی کوپا دل ری رسیدیم و تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز جلو رفتیم. سهمیه جام باشگاه های جهان 2025 را کسب کردیم و حالا هدف قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان است. اگر به این هدف برسیم، می توان ادعا کرد فصل فوق العاده ای داشته ایم.»

این حرف ها که نشان از سطح توقع بسیار پایین دی پل داشت، بازخوردی بسیار منفی در باشگاه و میان هواداران داشت که حداقل انتظارشان فتح کوپا دی ری در سالی بود که بارسا و رئال حذف شده بودند. اتلتیکو در لالیگا خیلی ضعیف کار کرده و در لیگ قهرمانان نیز بسیاری انتظار داشتند با توجه به قرعه مطلوب دورتموند، به نیمه نهایی برسد. هواداران معتقدند تا زمانی که بازیکنان توقعی در این سطح دارند، تیم به جایی نخواهد رسید.

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا (آتالانتا 2-1 فیورنتینا)
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی