Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:19:27 GMT

تغییر در روش محاسبه بهای گاز خانگی در فصل گرما

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۲۵۹

تغییر در روش محاسبه بهای گاز خانگی در فصل گرما

باشگاه خبرنگاران: غلامرضا مشایخی مدیر هماهنگی امور گاز رسانی شرکت ملی گاز کشور با اشاره به نحوه محاسبه قبوض گاز در سال جدید گفت: در حال حاضر تصمیم جدیدی در این زمینه گرفته نشده است و به محض اعلام مصوبه جدید اطلاع رسانی می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، دوره‌های سرد مناطق آب و هوایی کشور، با توجه به رفاه حال مشترکان خانگی گاز و برابر در خواست به عمل آمده از هیئت دولت مبنی بر موافقت با تمدید دوره سرد تا نیمه اردیبهشت امسال، بهای گاز مشترکان خانگی تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت بر مبنای فصل سرد محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز کشور اضافه کرد: در واقع این مصوبه اجرای فصل سرد و گرم برای تمامی مشترکان خانگی ۳۱ استان کشور اجرا می‌شود.

مشایخی اضافه کرد: طریقه محاسبه قبوض نیز بر اساس همان جداول پلکانی ۱۲ پله‌ای است که هر پله قیمت خاص خود را در فصل سرد سال دارد که به هرحال به دلیل مصرف بیشتر، ارزان‌تر محاسبه می‌شود.

او تاکید کرد: این مصوبه، به جای ۱۵ فروردین از ۱۵ اردیبهشت‌ماه قبوض مشترکان گاز بدون هیچ‌گونه افزایش دوباره‌ای، بر اساس روال پیشین و جداول پلکانی محاسبه می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: بهای گاز خانگی قبوض گاز فصل گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حسین خدرویسی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ ،۴۰۰ هزار خانوار از معافیت پرداخت قبض آب برخوردار و حدود ۴۳۵ هزار خانوار نیز از معافیت قبوض برق بهره‌مند شدند.

وی افزود: بر اساس این گزارش، ۶۳۰ هزار خانوار تحت حمایت نیز مشمول معافیت پرداخت هزینه گاز و در مجموع سال گذشته حدود ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ارزش ریالی معافیت‌های مددجویان از مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز بیش از یک هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

کد خبر 746221

دیگر خبرها

  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • وصول۹۸۴ همت مالیات وعوارض در۱۴۰۲/محاسبه سیستمی۴میلیون پرونده
  • ساعت کار ادارات در فصل گرما تغییر می کند؟ | توضیحات مهم مقام دولتی
  • تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است
  • قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر کرد
  • معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز