Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله احمدی شهریور رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد اغذیه فروشان، گفت: بیش از ۹۰ درصد صنوف تعطیل هستند و تنها تعداد اندکی به صورت بیرون بر فعالیت می کنند.

او بیان کرد: هم اکنون بیشتر مغازه‌ها تعطیل هستند و مابقی که باز هستند به دلیل پرداخت مبلغ برق و درآمد ناچیز مجبور هستند به صورت بیرون بر کار کنند و اقلیت نفرات خود را به مرخصی فرستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران تشریح کرد: تمام کاسبان ۱۱ ماه فعالیت می کنند اما نور امیدشان به ماه آخر هر سال است که امسال متاسفانه تمام امیدها ناامید شد و ضربه اقتصادی شدیدی به این صنف وارد شد. 

احمدی شهریور با اشاره به برگزاری جلسات با سازمان صمت و اتاق اصناف در خصوص ارائه تسهیلات حمایتی دولت، گفت: پرداخت مالیات و اجاره بها یکی از بزرگترین دغدغه کاسبان در شرایط کنونی است و از دولت و مجموعه‌های اقتصادی دولت درخواست داریم تا در این شرایط با صنوف کنار آیند. از دولت انتظار داریم  با مساعدت در مورد معافیت‌های مالیاتی، اعطای بیمه بیکاری و تعویق تسهیلات بانکی این قشر را کمک کنند.

بیشتر بخوانید: پلمب و تعطیلی اغذیه فروشی‌های ۳۰ تیر با شکایت اتحادیه اغذیه فروشان!

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی تهران گفت: با وجود تمام کسادی و رکودی که در این بازار به وجود آمده، افزایش قیمتی در خصوص مواد غذایی رخ نداده است. تمامی واحد‌های صنفی عرضه و فروش مواد غذایی موظف و مکلف هستند تا نرخ مصوب خود را روی انواع محصولات نصب کنند تا به سادگی قابل رویت مصرف کنندگان باشد.

احمدی شهریور با تاکید بر اینکه تمام کاسبان اغذیه با مشکلات مالی زیادی برخورد کرده اند، گفت: شرایط کنونی نیاز به مدیریت دولتی دارد تا اغذیه فروشان دچار مشکلات مالی بیشتر نشوند. اکثر مغازه‌ها اجاره‌ای است یا فرد سرمایه اولیه خود را وام گرفته است، که ادامه این روند باعث ورشکستگی آنها خواهد شد که اینگونه با موجی دیگر از بیکاری رو به رو می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اخبار اقتصادی اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

بدن انسان مدام در حال انجام واکنش‌های شیمیایی بسیاری است که تعدادی از آن‌ها در مراحل مختلف به ویتامین‌ها نیاز دارند. اگر ویتامین‌های مورد نیاز در این واکنش‌ها تأمین نشود، ممکن است فرآیند انجام آن‌ها دچار اختلال شود و عملکرد بدن را با مشکل مواجه سازد. در نتیجه، اگر بدن نتواند به درستی فعالیت کند، تلاش شما برای کاهش وزن بی ثمر خواهد ماند. با مصرف ویتامین‌های ضروری، به بدن این امکان را می‌دهید تا با حداکثر پتانسیل خود کار کند و بازدهی بهتری در حذف چربی‌های اضافه داشته باشد.

ویتامین‌هایی که می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند:

ویتامین دی

ویتامین دی، یکی ویتامین‌هایی‌ست که به راحتی در دسترس شماست. بدن شما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید به راحتی می‌تواند ویتامین دی مورد نیاز را تأمین کند. ویتامین D در مواد غذایی مختلفی مانند تن ماهی، جگر گاو، پنیر، زرده تخم مرغ، غلات و شیر نیز موجود است. با مصرف مکمل ویتامین D نیز می‌توان کمبود آن را جبران کرد.

ویتامین ب۱۲

اگر دچار کمبود ویتامین ب۱۲ باشید، بدنتان تصمیم می‌گیرد تا به جای سوزاندن مواد مغذی، آن‌ها را به بافت چربی تبدیل کند! شما می‌توانید برای پیشگیری از این اتفاق، این ویتامین را از طریق مصرف مکمل‌ها و محصولات حیوانی دریافت کنید [ ویتامین ب۱۲ در مواد غذایی گیاهی یافت نمی‌شود].

ویتامین ث

این ویتامین برای کاهش وزن مفید است؛ طبق تحقیقات، افرادی که بدنشان دارای ویتامین ث بیشتری است، [نسبت به افرادی که دچار کمبود این ویتامین هستند]، با سرعت بیشتری لاغر می‌شوند. مصرف مکمل می‌تواند راهی مناسب برای بالا نگه داشتن سطح ویتامین C باشد، اما مصرف میوه و سبزیجاتی که سرشار از این ویتامین هستند، علاوه بر تأمین ویتامین ث، باعث افزایش سلامت رژیم غذایی شما می‌شود.

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • ۷ دلیل برای استفاده از سرکه سیب
  • مواد غذایی مضر برای سلامت قلب
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی