Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: استان کرمانشاه نسبت به دیگر استان های کشور در طرح فاصله گذاری اجتماعی بیشترین تعداد خودروی متخلف را اعمال قانون و به پارکینگ منتقل کرده است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار انتظامی رکنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه به خبرنگار رکنا گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و طبیعت زیبا استان هر سال مسافران زیادی به کرمانشاه سفر می کنند و ماموران از همان روزهای ابتدایی آمادگی لازم برای پذیرایی و ایجاد امنیت برای مسافران را صورت گرفت اما با وجود شیوع کرونا ویروس محوریت ما به مقابله با کرونا ویروس تغییر پیدا کرد و طرح فاصله گذاری اجتماعی به اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه اصناف هماهنگی های لازم با مجوعه های صنفی و سازمان معدن و صنعت برای نظارت بر بازار و بحث احتکارکنندگان اقلام سلامت محور از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده صورت گرفت که ماموران در عملیات های ویژه و پلیسی موفق به کشف 2 میلیون و 500 هزار اقلام سلامت محور احتکار شده و دستگیری 60 تن از عاملان این اقدام مجرمانه شدند که در یکی از پرونده ها 200 تن مواد ضدعفونی کننده و شوینده قاچاق در مسیر خروج از مرز کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی 2 هزار و 188 واحد تفریحی، اقامتی،هتل ها و مغازه ها تحت نظارت قرار گرفت که تعداد 911 واحد صنفی متخلف که قوانین را رعایت نمی کردند پلمب شدند.

سردار جاویدان در خصوص بحث ترافیکی به رکنا گفت: تردد ها 49 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت و از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز 18 فروردین ماه امسال تصادف فوتی 68 درصد، تصادفات جرحی 36 درصد و تصادفات خسارتی 72 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشتیم و در خصوص تعداد فوت شدگان حوادث رانندگی نیز شاهد کاهش 75 درصدی هستیم.

رییس پلیس استان کرمانشاه اظهار داشت: با شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی مسیرهای ورودی و خروجی شهر تحت نظر ماموران نیروی انتظامی و همراهی پلیس راه، پلیس راهور نیروهای بسیج و سازمان هلال احمر قرار گرفت و در 31 نقطه استان به اجرا گذاشته شد که از ورود 17 هزار و 100 خودروی غیربومی به استان جلوگیری شد و در همین راستا یک هزار و 340 خودرو متخلف اعمال قانون شده و تعداد 298 خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی در خصوص رویداد جرائم در نوروز 99 ادامه داد: در بحث جرائم خشن خوشبختانه نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشتیم اما در موضوع جرائم خرد با 13 درصد افزایش روبرو بودیم و در مجموع کشفیات و دستگیری نیز 39 درصد افزایش داشتیم.

سردار جاویدان در پایان گفت: باید از مردم به خاطر همکاری و مشارکتی که در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با نیروی انتظامی داشتند قدردانی کنیم و امیدواریم با رعایت مصوباتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه میکند هر چه زودتر وضعیت به حالت عادی بازگردد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان سفر بازار سلامت قاچاق تصادف حوادث پلیس پلیس راهور قانون اخبار حوادث خودرو قانون عکس خودرو متخلف استان کرمانشاه کرونا عکس دختر تلگرام ویروس ویروس کرونا فیلم اخبار تهران جسد بیمارستان طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبرگزاری آلمانی دویچه وله گزارش داد که گروسی در گفت‌وگویی با این خبرگزاری مدعی شد ایران "چند هفته، نه چند ماه" با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن یک بمب اتمی فاصله دارد.

او افزود: اما به معنای این نیست که ایران سلاح اتمی دارد یا در این بازه در اختیار خواهد داشت.

مدیرکل آژانس توضیح داد، در حالی که غنی‌سازی اورانیوم در سطح نظامی نگران‌کننده است، نمی‌توان بر اساس این نتیجه گرفت که ایران در حال حاضر یک سلاح اتمی دارد.
گروسی گفت که اهداف ایران در این زمینه مشخص نیست و تنها می‌توان درباره آن گمانه‌زنی کرد.

وی همچنین با بیان اینکه یک کلاهک هسته‌ای کاربردی به چیزهای دیگری مستقل از تولید مواد شکافت پذیر نیاز دارد، تصریح کرد: اهداف ایران در این زمینه مشخص نیست و تنها می‌توان درباره آن گمانه‌زنی کرد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادامه، با اشاره به افزایش تنش‌ها میان ایران و رژیم صهیونیستی در پی اقدامات متجاوزانه این رژیم و پاسخ قاطعانه ایران، هرگونه ایده حمله به تاسیسات هسته‌ای را محکوم کرد.
او بیان کرد:حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است.

گروسی همچنین درباره تهدید حملات هسته‌ای نیز گفت: به نظرم عادی‌سازی صحبت کردن از تسلیحات اتمی، استفاده از تسلیحات اتمی، کسب تسلیحات اتمی واقعا اسفناک است.

او همچنین گفت که آژانس همواره از گفت‌وگوها میان ایران و آمریکا حمایت می‌کند.

گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای کد خبر 846682 منبع: ایسنا برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد