Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود حسینی روز پنجشنبه در حاشیه توزیع بسته های غذایی و سبدهای حمایتی بین نیازمندان افزود: با توجه به شرایط پیش آمده برای ایران اسلامی و برنامه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۰۰ سبد حمایتی و غذایی با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال با کمک خیرین در قالب جشن های مهدویت تهیه و بسته بندی شد و در اختیار نیازمندان و مستمندان سیرجانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین هزینه جشن ها و برگزاری مراسم میلاد حضرت امام زمان (عج) نیمه شعبان در شهرستان سیرجان صرف خرید اقلام خوراکی و آذوقه شده و با اهدا به نیازمند و اقشار ضعیف جامعه، قلب مطهر و نازنین حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) را راضی و خشنود کرده و با این اقدام ارزشمند زمینه شادی و انبساط خاطر افراد کم برخوردار جامعه را فراهم کردند.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد: اقلام توزیع شده بین نیازمندان در سیرجان شامل گوشت گرم، برنج و رغن و حبوبات و دیگر مایحتاج غذایی بود که امروز به میمنت میلاد حضرتش توزیع شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی امام زمان(عج) سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی امام زمان عج سیرجان خبرگزاری جمهوری اسلامی امام زمان عج سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطایی و شاگردان به فینال رسیدند

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست تیم پیکان به فینال لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال در روزهای پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم فروردین به صورت مجتمع در تهران و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود تا تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه برای حضور در دیدار فینال و رده‌بندی با یک دیگر بجنگند؛ این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود.

تمام مسابقات مرحله نیمه‌نهایی به دلیل هم‌زمانی با ماه مبارک رمضان بعد از افطار و ساعت ۱۹:۰۰ برگزار می‌شود، دیدارهای رده‌بندی و فینال در طی روزهای پانزدهم، هفدهم و نوزدهم فروردین پیگیری خواهد شد.

در مسابقات مرحله پلی‌آف تیم‌های طبیعت، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند، چادرملو، شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان، ایفاسرام و پیکان با یک دیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه با برتری در دو بازی مقابل حریفان راهی نیمه‌نهایی شدند.

در پلی‌اوت نیز تیم‌های نیان الکترونیک، شهرداری گنبد، سایپا و مس رفسنجان برای بقا در لیگ برتر والیبال تلاش کردند که در نهایت تیم‌های مس رفسنجان و نیان الکتریک با برتری بقای خود را در لیگ آینده تضمین و تیم‌های شهرداری گنبد و سایپا از گردونه لیگ برتر والیبال حذف شدند.

در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان برابر هم صف‌آرایی کردند. عطایی و یارانش موفق شدند در اولین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل اکبری و شاگردان به پیروزی دست پیدا کنند. در این دیدار فولاد سیرجان ایرانیان موفق شد سه بر یک با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۸ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۸ بر ۲۶ از پیکان سبقت بگیرد و به پیروزی برسد.

در دیدار دوم تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان، عطایی و شاگردانش در حالی به پیروزی رسیدند که شاگردان اکبری در پیکان دو بر صفر در ست شماری جلو بودند اما در امتیازات پایانی ست سوم هم شکست خوردند تا روند بازی به سود فولاد تغییر کند.

این دیدار با برتری سه بر دو (۱۹ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و۱۵ بر ۹) فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید و این تیم با دو پیروزی در نیمه‌نهایی به فینال لیگ برتر صعود کرد و پیکان با این شکست باید در انتظار مشخص شدن حریف خود باشد تا در دیدار رده‌بندی برای جایگاه سوم تا چهارم تلاش کند.

به گزارش ایمنا در آخرین دیدار نیمه نهایی امروز چهارشنبه هشتم فروردین، شهرداری ارومیه و شهداب یزد از ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال مقابل هم قرار می‌گیرند. در صورتی که شهداب مدافع عنوان قهرمانی، پیروز شود در دیدار نهایی شاهد جدال فولاد و شهداب خواهیم بود.

کد خبر 739620

دیگر خبرها

  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • اطعام مستمندان سنت دیرینه مردم آذربایجان غربی در میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اقلام غذایی در فارس