Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:37:50 GMT

انصارالله یمن بر توقف کامل جنگ و لغو محاصره کشور تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۷۰۶

انصارالله یمن بر توقف کامل جنگ و لغو محاصره کشور تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش سند ملی فراگیر خود را در خصوص توقف کامل جنگ و لغو کامل محاصره یمن به سازمان ملل تحویل داده است.

وی در ادامه افزود: این سند ضامن اتحاد و استقلال کشور و بر پایه گفتگوهای سیاسی در مرحله انتقالی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که عربستان سعودی شب گذشته اعلام کرد که به مدت ۲ هفته به صورت یکجانبه آتش بس در یمن را اجرایی خواهد کرد.به نظر می رسد این اقدام سعودی ها بعد از تحقق دستاوردهای میدانی گسترده توسط نیروهای انصارالله و با هدف روحیه دادن به مزدوران خود صورت می گیرد.

این در حالیست که مسئولان انصارالله بارها تاکید کرده اند که توقف کامل جنگ در یمن و لغو کامل محاصره این کشور را خواستار هستند.

کد خبر 4896303 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی محمد عبدالسلام ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عربستان سعودی سوریه ایران قربانیان کرونا فلسطین روسیه افغانستان مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که سفر هیات این جبنش به ترکیه در شرایط مهم و حساسی انجام گرفته است.

طاهر النونو تاکید کرد: پرونده بازخواست و محاکمه سران رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات علیه ملت فلسطین از جمله مسائلی است که در جریان این سفر بررسی شده است.

النونو خاطر نشان کرد که ما به دنبال جایگزین کردن میانجی‌گران قطری و مصری که قابل تقدیر هستند، با ترکیه نیستیم و این سفر هیچ ارتباطی با این مسئله ندارد.

وی گفت رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان با آتش‌بس کامل در غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود مخالفت می‌کند و با این شرایط، رسیدن به توافق ممکن نیست.

طاهر النونو اظهار داشت که مسئولان بارز کابینه رژیم صهیونیستی برای رسیدن به توافق برای پایان جنگ در غزه جدی نیستند.

وی بیان کرد که تنها دستاورد رژیم اشغالگر کشتار غیرنظامیان و نابودی زیرساخت‌های غزه است و غیر از این به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

کد خبر 6085155 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟