Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ به مناسبت سالروز ولادت حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف با ملت شریف ایران سخن گفتند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ به مناسبت سالروز ولادت حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و عید نیمه شعبان بصورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال بروزرسانی........

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به ضرورت رعایت حق‌الناس در جامعه اظهار داشت: باید کسی که مرتکب حق‌الناس شده و اموال مردم را تصاحب می‌کند و یا مرتکب غیبت و دروغ شده و با آبروی دیگران بازی کرده است، تا پیش از اینکه از دنیا برود از دیگران حلالیت خواسته و اگر آنان در دسترس نبودند، از عوضشان به فقرا و نیازمندان کمک کرد.

وی در ادامه نیز با اشاره به مسئله حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: حجاب یک مسئله شرعی و فطری بوده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تصریح کردند که مسئله شرعی و قانونی است و در این راستا دولت و قوه قضائیه باید به وظیفه خود عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ماموران انتظامی موظف هستند که در جامعه تذکر دهند و بنابراین مردم نیز برای رسیدن به مطالباتشان باید از آنها حمایت کنند چون برخی به عمد خواهان مخدوش کردن عفت در جامعه هستند که مسئولان مربوطه باید با قدرت و با رعایت تمامی موازین اخلاقی و شرعی، این مشکل را برطرف کنند.

وی در ادامه با اشاره به «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران افزود: نظام ایران پس از اینکه سال‌ها تعددی رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان ایرانی و خلل به امنیت کشورمان را تحمل کرد و اخیرا نیز اسرائیل در تجاوزی آشکار به سفارت ایران در دمشق حمله کرد و تعدادی از سرداران کشورمان را به شهادت رساند، به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تنبیه می‌شد و بنابراین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک و پهباد پاسخ دندان‌شکنی به رژیمی داد که 20 کشور جهان او را همراهی می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: بی‌شک این پاسخ مقتدرانه هیچ زمانی از یاد رژیم صهیونیستی نخواهد رفت و جواب شیطنت‌های خود را خواهد گرفت چون گستاخی خود را به آخرین حد خود رسانده بود و بنابراین نظام اسلامی براساس رعایت قوانین بین‌المللی، رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد و به این رژیم هشدار داد که اگر این اقدامات ادامه یابد برخوردش شدیدتر خواهد شد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی 40 سال پیش و زمانی که ایران دارای قدرت دفاعی پایینی بود، پیش‌بینی کردند که من آن روزی را می‌بینم که ایران به قدرتی می‌رسد که کسی در ذهن خود نیز نمی‌تواند کشورمان را مورد هجمه قرار دهد و هر کس را که حمله کند مایوس و ناامید می‌کنیم و از حمله خود سرافکنده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است