Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@08:50:34 GMT

مرگ ۴ عضو خانواده زرندی بر اثر گازگرفتگی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۸۸۷

مرگ ۴ عضو خانواده زرندی بر اثر گازگرفتگی

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: این حادثه دیشب بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در یکی از محله های شهرستان روی داد.

سرهنگ روح الدین یوسف وند افزود: در این حادثه مادر یک خانواده به همراه سه فرزندش جان باختند.

وی گفت: با تائید مرگ اعضای این خانواده که در بررسی های اولیه به علت مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن اعلام شد، در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانوگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی اتصالات و بست‌های مربوط به لوله‌ها و شیلنگ‌های گاز، آزمایش نشت گاز با کف و اسفنج، دقت به اینکه آیا شعله وسیله گاز سوز آبی می‌سوزد یا خیر از جمله روش‌هایی است که می‌تواند در جلوگیری از گاز گرفتگی کمک کند.

همچنین نصب و کنترل صحیح دودکش‌های بخاری و وسایل گاز سوز که جریان گاز منواکسیدکربن را از خود عبور می‌دهد ، از میزان خطر گاز گرفتگی جلوگیری می‌کند.

حالت تهوع، سردرد، سرگیجه از علایم گاز گرفتگی هستند و اگر در محیط بسته که با وسیله گاز سوز گرم می‌شود قرار گرفتید و دچار این حالات شدید درها و پنجره‌ها را باز کنید و هرچه سریعتر از محیط خارج شوید و با شماره‌های 125 و 115 تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گازگرفتگی شهرستان زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‬‌زده متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • اجرای طرح‌های جلوگیری از آب گرفتگی در شهر‌ها + فیلم
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار گازگرفتگی از سوی حیوانات در گلستان