Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:21:43 GMT

محدودیت‌های کرونایی در جیرفت همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۹۱۵

محدودیت‌های کرونایی در جیرفت همچنان ادامه دارد

ابوذر عطا پور وزیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مبادی ورودی شهر را تحت کنترل قرار دادیم.

وی از ممنوعیت تردد افراد غیربومی به این شهرستان خبر داد و گفت: این ممنوعیت همچنان ادامه دارد  و تیم‌های بهداشتی و نظامی برای جلوگیری از شیوع کرونا شبانه‌روز ورودی این شهرستان را پایش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جیرفت تصریح کرد: ملاک تشخیص بومی بودن، کد ملی یا شماره پلاک خودرو و آدرس مندرج دربیمه‌نامه خودرو بوده و تردد خودرو های غیرمجاز نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: اگر رانندگان خودرو همکاری نکنند خودروی آن‌ها توقیف و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

عطاپور وزیری با بیان اینکه ورودی‌ شهر جیرفت با حساسیت بالا توسط پلیس و گروه‌های بهداشتی کنترل می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر با همکاری نیروی انتظامی، پلیس‌راه، نیروهای هلال احمر و شبکه بهداشت ورودی‌های این شهر کنترل می‌شود.

رییس شورای تامین شهرستان جیرفت بر تمکین مردم از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد و گفت: این مصوبات در زمینه کاهش اجتماعات مردمی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است از این رو مردم به این مصوبات توجه و عمل کنند.

عطاپور از تعامل و همراهی مردم بویژه بازاریان این شهرستان نیز قدردانی کرد و گفت: امید است در ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، این همراهی و تعامل تداوم داشته باشد تا با غلبه بر ویروس شرایط به وضعیت عادی بازگردد.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا مردم از حضور در اجتماعات خودداری کرده و به توصیه های وزارت بهداشت توجه کنند.

وی اضافه کرد: مردم اخبار موثق را از منابع رسمی کشور پیگیری و از توجه به شایعات خودداری کنند.

فرماندار جیرفت همچنین عنوان کرد: نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)  یکی از پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است .

عطاپور وزیری بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: اینجانب فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) را به مردم شهرستان جیرفت و هفته سربازان گمنام آن حضرت را به تمامی عزیزان هوشیار و امنیت آفرین تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی کشور عزیزمان را در تمامی عرصه‌ها خواهانم.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.  

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر در ایران  به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان به سه هزار و ۹۹۳  نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان غربالگری جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان غربالگری جیرفت ویروس کرونا کرمان غربالگری جیرفت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا و بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق چهار محال و بختیاری، ارتفاعات کرمان و برخی مناطق شرق و شمال شرق، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

فردا جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد و کرمان، جنوب اصفهان و شنبه در برخی نقاط استان فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، همچنین یکشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد. دوشنبه بارش در غرب و شرق سواحل دریا خزر ادامه خواهد داشت.

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز طی دو روز آینده مواج هستند.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد در شمال شهر و همچنین بارش پراکنده پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دما ۷ درجه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • محدودیت در بزرگراه باقری به دلیل نصب عرشه دورگرد غیر همسطح
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • کشتار جدید در نوار غزه و شهادت دهها نفر دیگر/ ادامه محاصره بیمارستان‌ها از سوی اشغالگران