Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:49:37 GMT

توزیع نان رایگان در ۳۱۳ نانوایی حاشیه شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۹۲۲

توزیع نان رایگان در ۳۱۳ نانوایی حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان قدس رضوی، حامد صادقی اظهار کرد: به همت این معاونت، از ظهر روز گذشته به مناسبت نیمه شعبان، ۳۱۳ نانوایی در حاشیه شهر مشهد با بودجه‌ای حدود دو میلیارد ریال به طبخ و توزیع نان رایگان اختصاص یافت.

سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی عنوان کرد: با توجه به عدم اماکن برگزاری ایستگاه صلواتی به دلیل شیوع ویروس کرونا، در این نانوایی‌ها که به صورت ایستگاه صلواتی تزئین شده‌اند علاوه بر نان رایگان، ماسک بهداشتی نیز به صورت رایگان در بین مردم توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی به مناسبت شب میلاد قائم آل محمد (عج) علاوه بر توزیع نان و ماسک رایگان ۱۵ هزار پرس غذا نیز در مناطق محروم شهر مشهد توزیع کرد.

کد خبر 4896267

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی نیمه شعبان کمک به محرومان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان فاصله گذاری اجتماعی نیمه شعبان بیرجند ایلام بارش باران روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن قیر رایگان در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، میرزایی با اشاره به تخصیص ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان گفت: این میزان قیر معادل ۳۸۲ هزار تن آسفالت به ارزش ریالی ۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش بهاری در تلاشیم قیر مورد نظر از ۱۵ فروردین در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • توزیع ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن قیر رایگان در لرستان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد
  • توزیع نان رایگان در سلسله
  • ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز توزیع شد
  • توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد
  • ۴۰۰ نانوایی مشهد در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع) نان رایگان دادند
  • فقیر و غنی، مهمان سفره کرامت کریم اهل‌بیت(ع)