Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:50:24 GMT

بارش‌های موثر و بیشتر از فردا شب در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۹۳۸

بارش‌های موثر و بیشتر از فردا شب در گلستان

محمود محمدقلی پور رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: تا عصر امروز به دلیل تقویت جریانات جنوبی، دمای هوا، نسبت به روز گذشته، به طور نسبی، تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.
او ادامه داد:، اما از امشب، سامانه کم فشار به استان نفوذ می‌کند که باعث افزایش ابر، بارش ملایم و پراکنده باران در نواحی جنوبی استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلی پور افزود: همچنین از فردا شب، با تقویت ناپایداری، انتظار بارش‌های موثرتری در نواحی کوهستانی و کوهپایه‌ای استان داریم.

او گفت: این ناپایداری‌ها تا اواسط هفته آینده به تناوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران بارش پراکنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش

به گزارش خبرنگار مهر با افزایش نسبی تقاضا در دقایق میانی و پایانی بازارِ امروز در گروه خودرویی‌ها، می‌توان منتظر اتفاقات خوبی در بازار سهام در روز آینده باشیم. با این وجود همچنان ترس و فشار فروش در بازارِ امروز دیده شد. همین موضوع منجر به منفی شدن شاخص کل و قرار گرفتن ۳۰۴ نماد در محدوده منفی، شد.

با توجه به این اتفاقات، به نظر می‌رسد که فشار فروشِ امروز در معاملات فردا کمی از شدت آن کاسته شود. با این حال، امید می‌رود که در ادامه، تقاضا در بازار تقویت شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا روز مثبت و متعادلی را در بازار سرمایه را شاهد باشیم.

کد خبر 6086539 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی