Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@10:03:43 GMT

عربستان اعلام آتشبس کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۹۴۰

عربستان اعلام آتشبس کرد

به گزارش وبگاه انصارالله، جنگنده‌های ائتلاف سعودی در همان دقایق اولیه آغاز اجرای آتش‌بس در یمن، چندین منطقه مختلف یمن را بمباران کرد.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی-آمریکایی بامداد پنجشنبه همزمان با آغاز اجرای آتش بس یکجانبه، چهار بار به منطقه «الملاحیط» شهرستان الظاهر در استان صعده واقع در شمال یمن حمله هوایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری یمن گزارش دادند که جنگنده‌های ائتلاف سعودی بامداد امروز همچنین چهار بار منطقه «وادی جاره» در جازان واقع در جنوب عربستان را بمباران کردند.

 ائتلاف سعودی لحظاتی پس از آغاز اجرای آتش بس در یمن، دو بار نیز شهرستان «سفیان» در استان عمران واقع در شمال غرب صنعا را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

همزمان، جنگنده‌های ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان سعودی در سه نوبت به شهرستان «ناطع» در استان البیضاء واقع در مرکز یمن حمله کردند.

ائتلاف متجاوز همچنین شمال شرق منطقه «حیس» در استان الحدیده واقع در غرب یمن را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داد.

ائتلاف سعودی چهارشنبه شب به صورت یکجانبه در یمن اعلام آتش بس کرد و گفت که این آتش بس از روز پنجشنبه به مدت دو هفته ادامه دارد و قابل تمدید است.

«محمد البخیتی» عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین اعلام کرد که عربستان سعودی بارها اعلام آتش بس در یمن کرده است، اما هر بار آن را نقض کرده است.

البخیتی تاکید کرد که عربستان سعودی از داستان کرونا به عنوان فرصتی برای اعلام آتش بس و خروج آبرومندانه از جنگ یمن استفاده کرده است.

312 23310

کد خبر 1374730

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان یمن انصارالله یمن ائتلاف سعودی اعلام آتش آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مهدی طارمی در اینتر عربستان!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان به نظر می‌رسد فصل آینده در باشگاهی توپ خواهد زد که در مالکیت سعودی‌ها خواهد بود.
طارمی با ارزش 12 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران است و بهترین لژیونر فوتبال کشورمان نیز به شمار می‌آید.
طارمی زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر برای امضای قرارداد دوساله و قابل تمدید برای فصل سوم به توافق رسید.
ستاره ایرانی قرار است تابستان پیش رو به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از پورتو راهی نراتزوری شود.
نشریه لا ریپوبلیکا ایتالیا گزارش می‌دهد که یک مجموعه عربستانی پیشنهاد رسمی برای خرید باشگاه اینتر میلان داده و می‌خواهد این باشگاه ایتالیایی را خریداری کند.
رسانه معتبر ایتالیایی می‌نویسد که این شرکت متعلق به یک خانواده سلطنتی را عربستان است و خارج از مالکیت صندوق سرمایه گذاری سعودی است که این روزها برای خرید بازیکنان بزرگ ریخت و پاش می‌کند.

کد خبر 843903 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی عربستان تیم اینترمیلان

دیگر خبرها

  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • پروژه پر سروصدای «نئوم» عربستان سعودی آب رفت!
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد
  • پروژه «خط» عربستان سعودی در حال سقوط
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان
  • بازی مهدی طارمی در اینتر عربستان!