Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:41:22 GMT

کاروان نسیم انتظار گچساران برگزار کرد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۹۸۶

کاروان نسیم انتظار گچساران برگزار کرد+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

هر ساله با فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام مهدی (عج) مراسم جشن و سرور در سراسر عالم برگزار می‌شود،اما امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و برای جلوگیری از تجمعات مردمی مراسم نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) نسبت به سالیان گذشته کاملا متفاوت برگزار شد و نیمه شعبانی متفاوت در فضای مجازی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خبرگزاری فارس گچساران، سمیرا نصاری،  هر ساله با فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام  مهدی (عج)  مراسم جشن و سرور در سراسر  عالم برگزار می‌شود.

  اما امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا  و برای جلوگیری از تجمعات مردمی مراسم نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)  نسبت به سالیان گذشته کاملا متفاوت برگزار شد و نیمه شعبانی متفاوت در فضای مجازی رقم خورد.

 

 

 امسال برای برگزاری مراسم نیمه شعبان کاروان نسیم انتظار برپا شد و این کاروان برای برگزاری جشن به محله‌ها رفت تا با پخش مولودی خوانی بتواند در این روزهای طاقت‌فرسا خوشحالی را به خانه‌های مردم ببرد.

 

امسال کاروان نسیم انتظار گچساران  با همکاری سپاه گچساران، اداره اوقاف و امور خیریه  و شورای هیات مذهبی مسیری را از امامزاده جعفر تا دل شهر  به راه انداخت تا در سالروز ولادت منجی عالم شادی را تقدیم  مردم کند.

 

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس كاروان نسيم انتظار گچساران نيمه شعبان نیمه شعبان ولادت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود

مدیر این کاروان که اعضای آن از ساکنان استان البرز هستند در خصوص جزئیات این اقدام گفت: از سال 95آیین پیاده روی کاروان قافله عشق و انتظار در دهه مبارک کرامت آغاز شده و این حرکت مبارک هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

حمید پارسا افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این کاروان در سال های ابتدای بین 550 تا 1000 نفر بود و اما امسال تعداد۱۴۰۰ زائر و مشتاق حضرت را در این مسیر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان حرکت خود را  ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با ششم ذی القعده از شهرکرج آغاز کرده و اعضا با قطار راهی نیشابور می شوند و پس از زیارت امامزاده های این شهر، به صورت پیاده راهی مشهد مقدس خواهند شد.

مدیر این کاروان در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با روز ولادت امام هشتم علیه السلام، کاروان به مشهد می رسد و اعضا با در دست داشتن شاخه های گل به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

پارسا همچنین از پیش بینی اجرای برنامه های فرهنگی در طول مسیر پیاده روی از نیشابور به سمت مشهد خبر داد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد