Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@00:15:29 GMT

اجرای خیابانی جشن نیمه شعبان در بندرماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۰۰۴

اجرای خیابانی جشن نیمه شعبان در بندرماهشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بندرماهشهر به مناسب اعیاد شعبانیه و میلاد آقا امام زمان (عج) با وجود شرایط قرنطینه اقدام به اجرای سرود‌های خیابانی در محله‌های مختلف بندرماهشهر کرده است.

این اجرا‌ها از سوی گروه سرود دلدادگان حضرت مهدی (عج) و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و با استقبال پرشور همشهریان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجرا‌های خیابانی بسیاری از خانواده‌ها از بالکن و یا درب منازل خود نظارگر این اجرا‌های زیبا بودند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شهرداری اعیاد شعبانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد

ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: در استان یزد ۱۲۸۰ طرح‌ ملی و استانی نیمه تمام وجود دارد که تکمیل آن‌ها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.

مهران فاطمی در نشست بررسی طرح‌های نیمه تمام استان‌های یزد، هرمزگان، مرکزی و زنجان که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به وجود ۱۲۸۰ طرح‌ ملی و استانی نیمه تمام در استان یزد، گفت: از این تعداد، ۱۶۷ طرح‌ ملی و ۱۱۱۳ طرح‌ استانی است که در مجموع تکمیل آنها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.

وی در ادامه به آخرین وضعیت اجرای طرح‌های مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ۵۳۶ طرح‌ کمتر از ۵۰ درصد، ۲۴۱ طرح‌ بین ‌۵۰ تا ۷۰ درصد و ۳۳۶ طرح‌ بالای ۷۰ درصد است.

استاندار یزد با اشاره به عزم جدی دولت جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام شاخص و مورد مطالبه عموم مردم استان ها در قالب طرح «ایران یار»، اظهارکرد: براساس شاخص‌های ابلاغی طرح کشوری تکمیل طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های اولویت دار استان یزد در دو گروه تقسیم بندی شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های مذکور در دو گروه طرح‌های «ملی_استانی» و «شهرستانی_ محلی» تعریف شده است، افزود: در گروه طرح‌های ملی_ استانی ۳۱ طرح‌ شامل چهار کلان طرح‌ اقتصادی و ۲۷ طرح‌ عمرانی قرار گرفته که تکمیل آن‌ها نیازمند ۱۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار  است.

وی تعداد طرح‌های منتخب با ویژگی های شهرستانی_محلی را ۳۵۶ مورد دانست و تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۶ طرح عمرانی و ۱۷۰ طرح اقتصادی هستند که تکمیل این طرح‌ها به ترتیب قریب به ۲۰ همت اعتبار و ۲۵ همت تسهیلات نیاز دارد.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی اظهار کرد: به منظور تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد در قالب طرح مورد پیگیری دولت سیزدهم، دو سبد پیشنهادی مذکور مبتنی بر مطالبات و نیازمندی‌های مردم تدارک دیده شده است تا پس از نظرسنجی و اولویت بندی طرح‌ها، اقدامات مربوط به تکمیل آن ها انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای زیبای گروه سرود «منتظران ظهور» زاهدان
  • خصوصی سازی فرهنگ، بخش قابل توجهی از استعدادها را نابود کرد
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • ضرورت اجرای مداومِ تئاتر خیابانی برای گردشگران
  • هوربابا؛ آیینی چند صد ساله در نیمه ماه رمضان در آران و بیدگل
  • برگزاری جشن فرشته‌های روزه اولی اراک