Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ متقاضی بیمه بیکاری تاکنون در سامانه ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: نهاد‌های ذی ربط موظفند هر چه سریعتر نسبت به انجام امور مرتبط با این افراد با محوریت حوزه اقتصادی اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه ستاد کرونای استان ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بر ضرورت تداوم مشارکت مردم در اجرای دستورالعمل‌های پیشگیرانه برای کنترل بیماری کرونا تأکید کرد و اظهار داشت: در طرح فاصله گذاری هوشمند، جداسازی افراد مبتلا از جامعه به صورت قرنطینه فردی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری کرمانشاه نیز موظف است با تجمع‌های صورت گرفته در برخی میادین، بوستان‌ها و پارک‌ها برخورد نماید و نظارت و کنترل بیشتری در این خصوص انجام دهد.

استاندار کرمانشاه از راه اندازی پویش همدلی برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: بر اساس این طرح چندین بسته ۲۰۰ هزار تومانی برای کمک به مبتلایان کرونا که تحت پوشش هیچ گونه نهاد حمایتی نیستند، با محوریت جمعیت هلال احمر و کمک مردم و خیرین تهیه و توزیع خواهد شد.

بازوند با بیان اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ متقاضی بیمه بیکاری تاکنون در سامانه ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: نهاد‌های ذی ربط موظفند هر چه سریعتر نسبت به انجام امور مرتبط با این افراد با محوریت حوزه اقتصادی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده توسط مدیرکل بهزیستی و حسب ضرورت موضوع، افراد شاغل در مهد‌های کودک نیز جزء صنوف آسیب دیده به دلیل شیوع کرونا محسوب می‌شوند و خدمات حمایتی برای این کارکنان نیز لحاظ می‌شود.

استاندار کرمانشاه همچنین به جزییات پرداخت وام یک میلیون تومانی به خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند، اشاره کرد و گفت: با دستور رئیس جمهور محترم شرایط پرداخت این وام با سه ماه تنفس و تقسیط به صورت کسر از یارانه در اولویت است و در روز‌های آینده اجرایی خواهد شد.

بازوند بازگشایی کسب و کار‌های کم ریسک و متوسط را از تاریخ ۲۳ فروردین یادآور شد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی لیست مشاغل پرریسک اعلام خواهد شد و این کسب و کار‌ها تا پایان فروردین تعطیل و مشاغل کم ریسک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند که نظارت بر این موضوع بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

وی در خصوص ساعات کار ادارات نیز خاطرنشان کرد: کلیه ادارات از تاریخ ۲۳ فروردین ساعت ۷ الی ۱۴ با حضور دو سوم کارکنان فعالیت خواهند داشت و یک سوم به صورت گردشی با نظر مدیر دستگاه اجرایی شیفت بندی می‌شوند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: بیکاری کرمانشاه مشارکت مردم یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه