Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ساری، همزمان با نیمه شعبان میلاد امام زمان(عج) با حضور حسین کرمانیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، توزیع ۲۰۰ سبد مواد غذایی و بهداشتی برای نیازمندان شهرستان ساری توسط دانشجویان بسیجی و پایگاه بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بسته بندی و صورت گرفت.


این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، روغن، رب گوجه فرنگی، نمک، و بسته‌های بهداشتی شامل دستکش، محلول ضدعفونی کننده و ماسک بود که این اقلام و مواد بهداشتی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و با همکاری بسیج دانشجویی و پایگاه بسیج کارمندی شهید بهرامی تهیه و بین نیازمندان و فقرای شهرستان ساری اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

358 / 320 توزیع غذا در بین نیازمندان ساری توزیع غذا در دانشگاه آزاد ساری دانشگاه آزاد ساری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد ساری دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد

محسن میرزائی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین سال جاری) تعداد ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان پلمب شده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۴۸ هزار و ۵۴مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی صورت گرفته است.

میرزائی اظهار داشت: این بازید‌ها از مجموع ۱۲ هزار و ۵۶۱ مورد مراکز تهیه و توزیع، اماکن عمومی حساس، اماکن بین راهی و سامانه‌های آبرسانی انجام شده است.
وی تصریح کرد: تعداد ۷۲۴ مورد هم به علت تخلف از قوانین و مقررات بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطر نشان کرد: همچنین جهت کنترل کیفی آب آشامیدنی استان، تعداد ۱۵ هزار و ۷۸۶ مورد کلرسنجی انجام و تعداد۹۶۰ نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی و استخر شنا برداشته شده است.

میرزائی ادامه داد: جهت نظارت وکنترل بر مواد غذایی عرضه شده، تعداد ۹۶۰ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام شده، هزار و ۵۱۰ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل صورت گرفته و مقدار ۶۷ هزار و ۵۷۹ کیلوگرم مواد غذایی به علت غیر بهداشتی بودن از چرخه مصرف انسانی خارج شده است.

برنامه سلامت نوروزی با اولویت نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی حساس و نظارت بر سامانه‌های آبرسانی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، مسافران نوروزی، ایمنی آب و موادغذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و موادغذایی از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ توسط بازرسان بهداشت محیط در ساعات اداری و غیراداری و روز‌های تعطیل در سراسر کشور اجرا و در سطح استان یزد با حضور فعال ۱۵۰ نفر از کارکنان فعال بهداشت محیط انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی