Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در استان خبر داد و گفت: شرایط برای اجرای این طرح فراهم بوده و در این زمینه مشکلی نداریم. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

حسین کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: واقعیت امر تعامل، مشارکت و همراهی آحاد مردم برای اجرای صحیح و دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی قابل تحسین بوده تا جایی که در روز 13 بدر با « در خانه ماندن» میزان حساسیت خود به یک نظم عمومی را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروتکل‌های لازم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تدوین شده است، عنوان کرد: اهم فعالیت‌ها و اقدامات بر اساس این پروتکل‌ها اجرایی شده و برای قطع زنجیره کرونا کوتاهی نمی‌کنیم.

قدردانی آیت‌الله نورمفیدی از زحمات کادر درمانی استان گلستان در بحران کروناسیاه‌پوستان، بزرگترین قربانیان کرونا در آمریکاجهاد ادامه دارد؛ عزم جوانان تویسرکانی برای ریشه کن کردن کرونا‌

کلانتری با بیان اینکه دسته بندی صنوف بر اساس ریسک و خطر سازی‌ها تعریف شده و اقدامات لازم به مانند طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می‌شود، افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شرایط فعلی تصمیم جدیدی در مورد بازگشایی مدارس اتخاذ نشده و همچنان منتظر تصمیم و اعلام ستاد ملی هستیم.

نماینده عای دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد میانگین افراد مبتلا به کرونا در شهرستان چرام به نسبت میانگین استانی بیشتر است، خاطرنشان کرد: یکی از معاونان دانشگاه به عنوان ناظر معین در این شهرستان مستقر می‌شود.

کلانتری با بیان اینکه 20 میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با کرونا در کهگیلویه بزرگ اختصاص یافت، ادامه داد: برای شکست کرونا نیازمند همراهی و تعامل تمام قد مردم هستیم زیرا در غیر این صورت به جایی نمی‌رسیم.

انتهای پیام/ 542/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد طرح فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد