Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@08:24:08 GMT

رقابت منچستر و چلسی برای شکار هافبک لیل فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۵۰۴

رقابت منچستر و چلسی برای شکار هافبک لیل فرانسه

منچستریونایتد و چلسی برای جذب بازیکنی از تیم لیل فرانسه، با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هم منچستریونایتد و هم چلسی برای فصل بعد به هافبک‌های جدیدی نیاز دارند تا خط میانی گاه ضعیف خود را تقویت کنند.

براساس اعلام روزنامه دیلی میرر، این دو باشگاه علاقمند هستند تا «بوبکاری سوماره» هافبک دفاعی پرتحرک و 21 ساله لیل فرانسه را به خدمت گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق گزارش این نشریه دستیاران اوله گونار سولسشر و فرانک لمپارد، مربیان «شیاطین سرخ» و «آبی های لندنی» از مدت ها قبل سوماری را در پیکارهای لیگ فرانسه(لوشامپیونه) زیر نظر گرفتند.

این عده بعد از تجزیه و تحلیل بازی های بازیکن جوان به این نتیجه رسیدند که از قابلیت های بالایی برخوردار است و جا برای پیشرفت در لیگ جزیره را دارد.

سوماره در رقابت های فصل جاری در 29 بازی یک پاس گل داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه چلسی منچستریونایتد رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد

سپاهان در حالی موفق به شکست ملوان شد که در پنج بازی قبلی‌اش با این تیم در کسب پیروزی ناکام مانده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل سپاهان قرار گرفت که در پایان این مسابقه شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند

 

تک گل نیمه نخست این بازی را که در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی برگزار شد، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و از اُفت کیفی ملوان نهایت بهره را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند. در دقیقه 53 شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه 73 با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد.

سپاهان با پیروزی در بازی امروز 45 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز 39 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

قضاوت دیدار ملوان بندر انزلی - سپاهان بر عهده مرتضی منصوریان بود که در این مسابقه به محمد کریمی، رامین رضاییان و نیما میرزازاد بازیکنان تیم میهمان کارت زرد نشان داد.

سپاهان در حالی برنده بازی مقابل ملوان شد که در دیدار دور رفت فصل بیست‌وسوم لیگ بازنده شده و جام قهرمانی فصل گذشته را به دلیل تساوی در بازی برگشت مقابل سپیدپوشان خزر از دست داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم