Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@11:08:53 GMT

تعطیلی دو واحد‌ صنفی متخلف در بیضا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۵۶۷

تعطیلی دو واحد‌ صنفی متخلف در بیضا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سمیه نصیری کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بیضا گفت: با توجه به احتمال شیوع بیماری کووید۱۹ در واحد‌های صنفی، با کوچک‌ترین تخلفی از سوی این مراکز برخورد و محل کسب آن‌ها تعطیل می‌شود.

او، بیان کرد: به دلیل حساسیت بالای سلامت مواد غذایی مصرفی در جامعه، سهل انگاری واحد‌های صنفی قابل چشم پوشی نیست و از فعالیت واحد‌های صنفی متخلف بر اساس قانون جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری از شهروندان در خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره ۱۹۰ رسیدگی به شکایات بهداشتی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت محیط واحدهای صنفی واحدهای صنفی متخلف تخلف بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان فیروزه بیش از ۲۸۶۱ بازدید بهداشتی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان صورت گرفت که با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ۶۶۵ مورد بازرسی از مساجد و اماکن متبرکه فیروزه انجام شده است.

محبوبه مهماندوست افزود: در این ایام برای متصدیان مراکز و اماکن غیر بهداشتی ۳۲۵ مورد اخطاریه کتبی صادر شده که ۱۰۹ مورد به دلیل عدم رفع نواقص اعلام شده به مراجع قضایی و سازمان‌های مسئول معرفی شده اند که ۱۱ مورد آن پلمب شدند.

وی گفت: در این طرح بازرسیان بهداشتی هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم کردند ، ۱۰۸۵ مورد بازدید سنجش پرتابل مواد غذایی و هزار و ۸۹۴ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی، ۱۳۹ مورد نمونه برداری آب آشامیدنی، ۲۸ مورد نمونه گیری مواد غذایی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد