Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ازجریمه بیش از یک هزار میلیارد ریالی متخلفین طی سال گذشته در همدان خبر داد.

علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ با نامگذاری سال به نام «جهش تولید» از سوی رهبری، این مهم را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

وی گفت: ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی، در پیشگیری از تخلفات اقتصادی و رسیدگی فوری به پرونده‌ها اهتمام جدی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از رسیدگی به ۱۶ هزار و ۳۸۶ فقره پرونده تعزیرات حکومتی در سال گذشته خبر داد و گفت: متخلفین به پرداخت بیش از یک‌هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

وی بیان کرد:‌ سال گذشته علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی، نسبت به برگزاری گشت‌های مشترک با مراجع نظارتی در طرح‌های مختلف نیز اقدام کردیم.

حسن‌پور با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۶ هزار و ۶۲۵ فقره توسط شعب ویژه رسیدگی و مختومه شد که نشانگر اقدام بیش از صد درصدی است افزود: از این پرونده‌ها ۱۳ هزار ۳۷۴ فقره مربوط به تخلفات در حوزه کالا و خدمات بود.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۴۲۱ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز بود عنوان کرد:‌ یک‌هزار و ۵۹۱ فقره پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه متهمین در مجموع یک‌هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۸۹۳ هزار و۳۶۲ ریال جریمه نقدی شدند گفت: تلاش ما نظارت جدی است و امیدواریم به نحو احسن کار خود را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم خواهد بود.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان تعزیرات حکومتی علیرضا حسن پور گشت مشترک بیماری کرونا تعزیرات حکومتی سال گذشته یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی