Web Analytics Made Easy - Statcounter

ما در این گزارش بهترین و کاربردی ترین برنامه های موجود و رایگان با پرداخت های درون برنامه ای که برای اکثر اندرویدی ها لازم است از مرجع معتبر اندروید یعنی Google Play انتخاب کرده ایم.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، این برنامه های کاربردی از جمله برنامه های دوربین و ویرایشگر عکس ، برنامه های بهداشتی و تناسب اندام برای بهبود سلامتی شما و ابزارهای امنیتی و شخصی سازی برای کمک به شخصی سازی بیشتر تلفن همراه شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن جایی که برنامه های بسیار و متنوعی برای اندروید وجود دارد انتخاب بهترین آن ها کار راحتی نیست، برای همین ما در این گزارش مناسب ترین برنامه ها را در دسته بندی مختلف به شما معرفی می کنیم.

Pixtica .۱

قیمت: رایگان

Pixtica یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در زمینه دوربین است که می تواند به خوبی جایگزین برنامه دوربین پیش فرض گوشی شما شود.

 برنامه های دوربین تفاوت زیادی دارند و موفقیت آنها تا حد زیادی به ساخت و مدل گوشی شما بستگی دارد، اما اگر دنبال یک برنامه کاربردی و قوی برای دوربین هستید، Pixtica گزینه مناسبی است.

این مجموعه مملو از ویژگی های کاربردی از جمله فیلترهای بی شمار ، ضبط کننده GIF ، پانوراما ، هایپرلپس ، کنترل دستی و ویژگی های شگفت انگیز مانند حالت ‘Planet است که تصاویر را با استفاده از" الگوریتم پیشرفته طراحی استریوگرافی Pixtica "  ویرایش می کند.

Over.۲

قیمت: رایگان

Over نرم افزار قدرتمند در ویرایش تصاویر است، که در درجه اول برای اضافه کردن متن به تصاویر طراحی شده است، این برنامه می تواند برای ساخت و ویرایش یک پوستر و یک عکس ویژگی های خوبی را در اختیارتان قرار دهد.

این برنامه به شما این امکان را می دهد از طیف گسترده ای از بوم های خاص برای رسانه های اجتماعی مختلف ، مانند عکس های روی اینستاگرام را ایجاد کرده ، انتخاب کنید و سپس می توانید تصاویر ، متن و گرافیک مورد علاقه خود را نیز اضافه کنید.

Learn Java Pro.۳

قیمت: $۳

Learn Java Pro یکی از برنامه های پیشرفته در زمینه آموزش کدگذاری ها در حالت های جاوا است، این نرم افزار در مراحل کد نویسی و آموزشی شما را به چالش می کشد، مهارت های جاوا را به شما آموزش داده و می توانید در محیط نرم افزار تمرین بیشتری انجام دهید.

این آموزش ها بیشتر شبیه یک کتاب درسی هستند و تعامل خوبی با مخاطب برقرار می کند، این ویژگی بخش مهمی از یادگیری است که در بسیاری از برنامه های برنامه نویسی دیگر وجود ندارد.

همچنین یک کتابخانه از برنامه های تمرینی به علاوه سوالات و پاسخ های مختلف مربوط به همه گزینه های جاوا وجود دارد. Learn Java Pro به صورت آفلاین کار می کند ، بنابراین شما می توانید در هر مکانی بخوانید و تمرین کنید و تمام مطالب با قیمت پایین ذکر شده در بالا در دسترس است ، اگرچه این نرم افراز کاربردی رایگان نیست ، اما یک ابزار عالی برای یادگیری برنامه نویسی جاوا است.

۴. RAM and Game Booster

قیمت: رایگان با خرید درون برنامه ای

برخی از سازندگان گوشی های هوشمند توجه ویژه ای به حالت های بازی مانند هوآوی، با ویژگی GPU Turbo خود داشته اند ، اما اگر گوشی شما این نوع ویژگی ها را ندارد، نرم افزارهایی وجود دارد که می تواند به شما در تقویت RAM و عملکرد بهتر در بازی ها کمک کند.

این نرم افزار بسیار کاربردی که برای اکثر گوشی های هوشمند لازم است با آزاد کردن رم به صورت هوشمند مخصوصا در هنگام راه اندازی بازی های سنگین به عملکرد بهتر دستگاه کمک می کند.

همچنین می توانید RAM و Game Booster را طوری تنظیم کنید تا RAM پس از یک مدت زمان تعیین شده ، یا هنگامی که برنامه های سنگین انباشته می شوند، خودکار RAM را آزاد کند.

۵. Stadia

قیمت: رایگان

Stadia نرم افزار قدرتمند Google برای ورود به بازی ها و انجام یک جریان بازی جدید است، در اصل این امکان را به شما می دهد تا بازی کنسول ها و بازی های رایانه ای را روی صفحه نمایش گوشی هوشمند ، تلویزیون ، لپ تاپ یا تبلت ها را بدون داشتن سخت افزار رده بالا بازی کنید ، زیرا در عوض سخت افزار گوگل این کار را برای شما انجام می دهد و از طریق اتصال اینترنتی بازی ها را پخش می کند.

این ویژگی به این معنی است که لازم نیست برای بارگیری یا بروزرسانی بازی منتظر بمانید ، فقط به یک اتصال Wi-Fi نسبتاً سریع نیاز دارید.

۶. FibriCheck

قیمت: نسخه آزمایشی رایگان/ نسخه اصلی €۳.۹۹

ساعت های هوشمند اخیر اپل و سامسونگ Galaxy Watch Active ۲ دارای یک ECG (الکتروکاردیوگرام) هستند که با گوشی های هوشمند برای ردیابی ویژگی های سلامتی استفاده می شوند، FibriCheck نیز با این ویژگی هماهنگ بوده و روی گوشی های اندرویدی با سخت افزار معمولی هم به خوبی کار می کند.

برنامه FibriCheck با قرار دادن انگشت بر روی گوشی هوشمند می تواند ریتم قلب شما را اندازه گیری کرده و هرگونه ناهنجاری را تشخیص دهد، این نرم افزار گزارش های فوری ایجاد می کند که می توانید آن را بارگیری کنید و در صورت تمایل با پزشک خود به اشتراک بگذارید.

پس از یک جلسه آزمایشی ۱ روزه برای ادامه استفاده از Fibricheck ، باید ماهانه اشتراک پرداخت کنید و اشتراک اولیه از ۳.۹۹ یورو در هر ماه شروع می شود.

۷. TaoMix ۲

قیمت: رایگان

TaoMix ۲ یک برنامه اندرویدی با محتوای صدای محیط اطراف ما  است که برای لمس کردن دنیای که ما به آن دسترسی نداریم طراحی شده و به شما در آرامش ، خواب یا تمرکز بیشتر کمک می کند.

صداهای زیادی در این نرم افزار برای انتخاب وجود دارد، مانند طوفان، پرندگان ، باران ، امواج ، باد ، رعد و برق و موارد بسیار دیگر. اما شما فقط به یک صدا محدود نمی شوید ، می توانید با انتخاب چند صدا بصورت همزمان یک نمای صوتی زیبا ایجاد کنید.

۸. Email TypeApp

قیمت: رایگان

با محدود شدن Inbox توسط Gmail ، بهتر است که به دنبال یک برنامه ایمیل جدید با قابلیت ها و سرعت بیشتر و بهتر باشید ، و نرم افزار Email TypeApp برنامه کاربردی در این زمینه است.

این برنامه اندرویدی دارای امکانات بسیاری است ، مانند صندوق ورودی یکپارچه برای چندین ایمیل ، پشتیبانی از Android Wear ، ظاهر قابل تنظیم ، کدگذاری رنگ حساب ها ، منوهای قابل تنظیم ، امکان ارسال سریع پیام الکترونیکی و موارد دیگر.

Email TypeApp رایگان است، اما چند ویژگی اضافی مانند اعلان ارسال های بعدی و حالت VIP پولی هستند و برای استفاده از آن ها باید خریداری شوند.

۹. SAFE

قیمت: رایگان

SAFE نرم افزار امنیتی است و به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند گوشی هوشمند خود را در برابر تعرض هکرها ، ویروس ها یا چشمان مزاحم ایمن نگه دارید.

این وظیفه را با دادن چهار ویژگی امنیتی پیکربندی مناسب ، اتصال ایمن ، برنامه های اجرایی و امنیت سیستم عامل انجام می دهد. نمره چهار هر کدام از این ویژگی ها از پنج امتیاز است ، که بالاتر بودن آن، سطح امنیتی بیشتری را نشان می دهد.

این نرم افزار برای حافظت گوشی هوشمند در مقابل ویروس ها، هکر ها و خطرهای احتمالی توصیه می شود.

۱۰. Atmosphere Weather

قیمت: رایگان

Atmosphere Weather با ارائه پیش بینی ۲۴ ساعته، وضعیت آب و هوایی را به خوبی به اطلاع کاربران می رساند. هر تغییر آب و هوایی سریعا به شما اطلاع رسانی می شود تا برنامه های خود را بتوانید بهتر تنظیم کنید.

علاوه بر ملاحضه دمای نوشته شده در هر ساعت ، کدگذاری رنگی نیز وجود دارد که می تواند درجه حرارت های مختلف و چگونگی وضعیت آسمان را نشان دهد.

شما حتی می توانید ضمن مشاهده سرعت و جهت باد در تاریخی که به تقویم برنامه می دهید از رویدادهای آب و هوایی با نمایش رادار مطلع شوید.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اندروید گوشی هوشمند برنامه کاربردی تناسب اندام ورزش سیستم عامل ویرایش عکس سلامتی برنامه بهداشتی نرم افزار گوشی هوشمند برنامه ها ویژگی ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای ۱۰ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه گفت: جشن «اصفهان رو» برگرفته از شعر «به اصفهان رو» برای معرفی ظرفیت‌های منطقه ۱۰ به شهروندان روز ششم اردیبهشت در میدان گردهمایی پارک لاله در نظر گرفته شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان با بیان اینکه در این هفته برای تمام مقاطع سنی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در این هفته ۱۰ عنوان برنامه شاخص در این منطقه برگزار می‌شود و تلاش کردیم این برنامه‌ها تمام مقاطع سنی با سلایق مختلف را پوشش دهد.

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه هفته فرهنگی اصفهان افزود: جشن «اصفهان رو» برگرفته از شعر «به اصفهان رو» برای معرفی ظرفیت‌های منطقه ۱۰ به شهروندان روز ششم اردیبهشت در میدان گردهمایی پارک لاله در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه‌ای با محوریت لهجه و شعرهای اصفهانی، حتی ظرفیت‌های تاریخی و هویتی این منطقه در نظر گرفتیم، تصریح کرد: جشنواره بازی‌های بومی و محلی روز پنجشنبه ششم اردیبهشت در ورزشگاه زیتون ویژه تمام مقاطع سنی بانوان از ۶ تا ۹۹ سال برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه مسابقه «اصفهان ماکت» با محوریت ساخت ماکت آثار تاریخی اصفهان ویژه عموم شهروندان روز نهم اردیبهشت در فرهنگسرای استاد همایی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پاتوق قصه‌خوانی به لهجه اصفهانی با حضور شهروندان منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مسابقه‌های مجازی با عنوان «کشکول» و «اصفهان گنجینه تاریخی» در این منطقه ویژه هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مسابقه عکاسی یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه این هفته است؛ در این مسابقه شهروندان می‌توانند عکس‌های چندین سال پیش خود که در کنار آثار تاریخی گرفته‌اند را همراه با عکسی که در حال حاضر در همان زاویه و با همان اثر تاریخی می‌گیرند، در این مسابقه شرکت دهند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: به نفرات برتر در این مسابقه هدیه اهدا می‌شود، همچنین آثار برگزیده در قالب نمایشگاهی در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

صیرفی‌نژاد اضافه کرد: بازدید رایگان از اماکن تاریخی اصفهان از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است که ثبت نام از شهروندان علاقه‌مند، در فرهنگسراهای استاد همایی و استاد شریعت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هفته فرهنگی اصفهان، هفته‌ای پربار باشد و برنامه‌های در نظر گرفته شده، مورد رضایت شهروندان اصفهانی قرار گیرد.

کد خبر 747316

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • افراد دارای تناسب اندامی که هیچ وقت باشگاه نمی روند این ۷ عادت را دارند
  • آموزش: ده برنامه ضروری که باید روی رایانه جدید خود نصب کنید!
  • آیا به نسبت سن خود تناسب اندام دارید؟
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • پیش‌بینی رشد دوبرابری اندروید نسبت به iOS در سال ۲۰۲۴
  • ۷ عادت افراد خوش‌اندام که هرگز باشگاه نرفته‌اند