Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب خونین جاده‌های استان مرکزی درحالی رقم خورد که تصادف گردنه زالیان ۵ نفر کشته برجای گذاشت. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، استان مرکزی در نقاط مختلف از ساعات پایانی روز گذشته شاهد بارش شدید باران و برف بود به طوری که در اراک این بارش‌ها بصورت باران و تگرگ و توام با رعد برق‌های شدید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بارش‌ها که برخی نقاط به شکل برف سنگین در جاده‌های استان مرکزی بود، سبب فعالیت راهداران استان مرکزی شد به طوری که مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از برف‌روبی هزار و 500 کیلومتر توسط 60 راهدار استان مرکزی خبر داد.

براساس اعلام زندی‌فر محورهای مواصلاتی استان مرکزی به سبب بارش برف و باران به ویژه در گردنه‌های استان مرکزی لغزنده بوده و لازم است تا ترددها با دقت بیشتر و رعایت ایمنی انجام شود.

اما براساس اعلام مرکز عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه استان مرکزی در شب برف و بارانی جاده‌های استان مرکزی 5 کشته در سانحه رانندگی محور زالیان به سبب بی احتیاطی برجای گذاشت تا شبی خونین در جاده‌های استان مرکزی رقم بزند.

کاهش 41 درصدی جان‌باختگان تصادفات درون‌شهریفوتی‌های تصادفات در استان مرکزی 55 درصد کاهش یافتحریرچی: از نظر ذخیره اقلام محافظتی در وضعیت خوبی هستیم/فوت حدود 16 هزار نفر در تصادفات جاده‌‌ای 11 ماه سال گذشته

براین اساس، در سانحه رانندگی که در ساعت 01:20 بامداد امروز در محور زالی شهرستان شازند در تقاطع روستای ده کائید در برخورد یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیون رخ داد، هر 5 سرنشین پراید جان باختند.

به گزارش تسنیم، علت این سانحه در بررسی کارشناسی پلیس راه تجاوز به سبب خودروی کامیون نسبت به خودروی پراید اعلام شده است.

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P1494/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاده های استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی

میثم سیفوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان در ۲ روز گذشته اظهار کرد: سامانه بارشی از عصر روز یکشنبه وارد استان شده و طی این مدت نیروهای راهداری ۱۶۰۰ کیلومتر باندراه از محورهای استان را برفروبی کردند.

وی افزود: همچنین به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی سطح جاده‌ها و انسداد محورها ۱۹۰ تن مخلوط شن و نمک نیز استفاده شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در گردنه‌های کوهستانی بویژه گردنه‌های زالیان، نقره کمر تفرش و همچنین محورهای اراک به ازنا، خنداب به ملایر و خمین به الیگودرز و همچنین وفس کمیجان، شاهد بارش برف بودیم همچنین در سایر محورهای ارتباطی استان مرکزی نیز شاهد بارش باران بودیم.

سیفوری گفت: در این بازه زمانی ۱۲۰ نیروی انسانی و ۷۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات نیز درگیر برفروبی در سطح جاده‌های استان بودند.

کد خبر 6062810

دیگر خبرها

  • فوت ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت