Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:35:04 GMT

میانگین بارش باران در بروجرد به ۵۰۷ میلیمتر رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۸۹۲

میانگین بارش باران در بروجرد به ۵۰۷ میلیمتر رسید

بهروز یاراحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان بارندگی در سال زراعی گذشته در این مدت ۸۶۴ میلیمتر بوده است.

وی حداقل و حداکثر دمای این شهرستان را به ترتیب هفت و ۱۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: دمای فعلی هوای این شهرستان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در این ساعت چهار درجه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره هواشناسی بیان کرد: میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ میلیمتر ثبت شده است.

یاراحمدی اضافه کرد: سامانه بارشی جدید تا شنبه هفته آینده به صورت بارش شدید باران، تگرگ، رعد و برق فعال و  شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

شهرستان بروجرد در شمال لرستان واقع شده و با اراک و نهاوند در استانهای مرکزی و همدان هم مرز است

برچسب‌ها بروجرد تغییرات آب و هوا وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بارش باران لرستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد تغییرات آب و هوا وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بارش باران لرستان سازمان هواشناسی بروجرد تغییرات آب و هوا وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بارش باران لرستان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: تا ابتدای شامگاه گذشته، از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۳.۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان ۱۲ میلی متر باران گزارش و ثبت شد.

وی با اشاره بارش‌های شامگاه گذشته و این مطلب که جمع میزان بارش‌ها امروز مشخص می‌شود، بیان کرد: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان، امروز پنج شنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی این مدت احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد و برای شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

کد خبر 6088256

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد