Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@12:16:48 GMT

فن دایک: می‌خواهم اسطوره لیورپول باشم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۹۶۸

فن دایک: می‌خواهم اسطوره لیورپول باشم

به گزارش پارسینه و به نقل از اسکای اسپورت؛ این مدافع بعد از ورود به باشگاه لیورپول، سریع رشد کرد و به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شد. فن‌دایک، در رسیدن تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نقشی اساسی ایفا کرد و در نهایت هم توانست قهرمانی در این رقابت‌های را کسب کند. فن‌دایک در لیگ برتر جزیره هم مهره تاثیرگذاری برای یورگن کلوپ آلمانی بود تا بتواند فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ را به موفقیت پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که ویروس کرونا اجازه نداد تا این بازیکن به همراه لیورپول روند مثبت خودشان را ادامه دهند.
این بازیکن هلندی می‎گوید می‌خواهد به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تیم لیورپول تبدیل شود.
او همچنین در پاسخ به این سوال که می‌خواهد چگونه او را به یاد بیاورند، گفت: می‌خواهم به عنوان اسطوره تیم لیورپول، من را به یاد بیاورند. من می‌خواهم در این تیم به چیز‌های باورنکردنی برسم.
فن‌دایک در ادامه می‌گوید: ما یک تیم فوق‌العاده داریم و هرچیزی که برای موفقیت لازم است در اختیار داریم. من احساس می‌کنم عضوی از یک خانواده بزرگ هستم و می‌خواهم بعد از بازنشستگی به این خانواده بازگردم و در جمع اسطوره‌های این تیم قرار بگیرم.
فن‌دایک در دوران حضورش در لیورپول، ۱۴۸ بار در زمین بازی حضور داشته و ۱۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فن دایک لیورپول پارسی خبر لیگ قهرمانان اروپا فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است

آفتاب‌‌نیوز :

شجاع خلیل زاده مدافع باتجربه تیم ملی به شدت خوش مصاحبه است. شجاع که طی دو سال اخیر، حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد، این فصل با بازوبند کاپیتانی تراکتور به لیگ برتر برگشته تا سال‌های پایانی فوتبالش را در این تیم سپری کند. خلیل زاده که هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد، در مورد سالی که گذشت و البته آرزویش برای سال جدید صحبت‌های جالبی انجام داد که در ادامه می‌خوانید. ذکر این نکته ضروری است که مصاحبه ما با شجاع قبل از دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان گرفته شد.

از حال و هوای عید برای ما بگو!

ابتدا فرارسیدن نوروز را به همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم امسال از هر لحاظ سال خوبی برای ایرانی‌ها باشد و برایشان آرزوی سلامتی و شادی می‌کنم.

معمولا در تعطیلات نوروز به کجا می‌روی؟

خیلی از سال‌ها به خاطر بازی‌های ملی و باشگاهی در اردو بودم. همین امسال هم به خاطر دو بازی تیم ملی در خدمت تیم ملی هستم و نتوانستم در کنار خانواده باشم. با این حال اگر اردویی نباشد و تمرینات تعطیل باشد، حتما سعی می‌کنم عید را در کنار خانواده باشم.

سالی که گذشت برای تو چطور بود؟

از نظر فوتبالی سال بدی نبود. این افتخار را داشتم که به همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کنم. همچنین در تابستان دوباره به فوتبال ایران و باشگاه بزرگ و پرطرفدار تراکتور برگشتم و خوشحالم برای این تیم بزرگ بازی می‌کنم. مدیران باشگاه لطف داشتند و بازوبند کاپیتانی را به من دادند که افتخار بزرگی است. امیدوارم بتوانم برای تیمم مفید باشم و در پایان فصل هم اتفاقات خوبی را برای هواداران پر شور تراکتور رقم بزنیم.

بهترین و بدترین اتفاق فوتبالی برای تو در سال گذشته چه بود؟

بهترین اتفاق فوتبالی برای من پیروزی مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا بود. بدترین اتفاق هم شکست تلخ مقابل قطر بود که واقعا تا چند روز بعد حال خوبی نداشتم و حسرت این بازی را می‌خوردم. البته نرسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تراکتور هم یکی از اتفاقات تلخ سال قبل برای من بود.

آرزوی فوتبالی تو برای سال جدید چیست؟

خیلی دلم می‌خواهد با تراکتور قهرمان شوم. آرزوی فوتبالی من برای سال جدید همین است.

در زندگی فوتبالی حسرت چیزی را می‌خوری؟

نه واقعا دوران فوتبالی خوبی داشتم و به خیلی از آرزو‌های فوتبالی ام رسیدم. حسرت چیزی را نمی‌خورم، ولی خیلی دلم می‌خواست به همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسیم.

چه شد که تیم ملی در آسیا قهرمان نشد؟

من فکر می‌کنم روز بد فوتبالی ما بود. در چند صحنه تمرکز خوبی نداشتیم و گل‌های بدی خوردیم. با وجود اینکه شروع خوبی داشتیم، ولی در ادامه یکسری اشتباهات باعث شد تا نتوانیم مقابل قطر به پیروزی برسیم. در کل خیلی حیف شد. تیم خوبی داشتیم و می‌توانستیم قهرمان شویم. نمایش‌های خوبی در طول تورنمنت داشتیم، ولی به قهرمانی ختم نشد.

به غیر از فوتبال چه ورزشی را انجام می‌دهی؟

من عاشق بیلیارد هستم و هر زمانی که فرصت داشته باشم با دوستانم بیلیارد بازی می‌کنم. این ورزش هم برای من خیلی لذتبخش است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است