Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@13:22:25 GMT

بازگشایی کارخانه هوندا در ووهان چین

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۹۷۱

بازگشایی کارخانه هوندا در ووهان چین

شرکت خودروسازی هوندای ژاپن با گرفتن تست دمای بدن از کارگران و درخواست برای فاصله گرفتن بیش از یک متر از یکدیگر کارخانه خود در ووهان چین را راه‌اندازی کرد. به گزارش پول نیوز، شرکت خودروسازی هوندا ژاپن کارخانه خود در ووهان چین که نقطه اصلی پیدایش و شیوع ویروس کرونا در چین و جهان به شمار می‌رفت را بازگشایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت از کارگران تست دمای بدن گرفته و با نصب پوسترهایی از آنها خواسته است تا فاصله بیش از یک متر با یکدیگر را رعایت کنند.
این کارخانه که خط تولید مشترک هوندا با خودروسازی دانگ فنگ چین است، در اواخر ماه ژانویه و به دستور مقامات ووهان در راستای تلاش‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود.
لی شیکو آن، یکی از مقامات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خط تولید هوندا و دانگ فنگ می‌گوید: این کارخانه فعالیت خود را در 11 مارس و به صورت محدود آغاز کرده بود و ما حالا به طور کامل فعالیت خود را به سطوح قبل از شیوع ویروس کرونا باز گردانده‌ایم. 
از کارگران خواسته شده است تا اعلام کنند در زمان اپیدمی ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه در کجا قرار داشته‌اند. 
لی تاکید کرد: در حال حاضر 98 درصد از 12 هزار کارگر کارخانه هوندا دانگ فنگ در ووهان به محل کار خود بازگشته و این کارخانه در تلاش است تا با اضافه کاری کارگران تولید از دست رفته خود را جبران کند.
این مقام کارخانه هوندا افزود: ‌ما مشتریان زیادی داریم که منتظر عرضه خودروهای ما هستند، بنابراین ما از کارگران خواسته‌ایم تا هر کدام یک ساعت و نیم بیشتر کار کنند. 
بر اساس بنری که از سقف کارخانه آویزان شده است، هدف گذاری کنونی مدیران آن تولید روزانه هزار و 237 دستگاه خودرو است که 17 درصد نسبت به هزار و 60 دستگاه تولید معمول این کارخانه بالاتر است. 
مقامات دولتی چین از امروز مجوز خروج مردم از شهر ووهان و از سرگیری مسافرت‌های بین شهری از این شهر صنعتی را صادر کردند و امروز نقطه عطفی در مبارزه چین با شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ووهان کارخانه هوندا تولید کارگران شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید پودر لباسشویی توسط کارگران پاکستانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند دیدنی تولید کنسرو خرچنگ، ماهی تن، صدف و میگو در کارخانه (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) کارخانه تولید انبوه لاستیک در کشور ویتنام (فیلم)

دیگر خبرها

  • صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ابرکوه و سیادن ابهر مهمترین میلگردهای بورسی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • فرآیند تولید پودر لباسشویی توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • چگونه لاستیک های فرسوده را آکبند می کنند؟ خودتان ببینید!
  • نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم)