Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبيل گفت: «توسعه و تبدیل محور اردبیل - سرچم به بزرگراه از برنامه‌های اولویت‌دار راه و شهرسازی اردبیل است.»

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره راه و شهرسازی استان اردبيل، محبوب حیدری در بازدید از پروژه احداث باند دوم اردبیل – سرچم اظهار کرد: «با افزایش حجم ترافیک در محور اردبیل - سرچم دز روزهای اوج ترافیک و لزوم توجه ویژه به این محور حیاتی اردبیل، توسعه و تبدیل آن به بزرگراه از برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «قسمتی از این پروژه به طول ۳۵ کیلومتر اکنون توسط شرکت چتین قایا در دست ساخت و اجرای عملیات بوده که از این مقدار۲۰ کیلومتر در سال گذشته در سفر رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار هم‌وطنان قرار گرفت.»

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبيل هدف از اجرای این پروژه را افزایش ترانزیت کالا و تسهیل تردد به مرکز کشور عنوان کرد وگفت: «دسترسی سریع و ایمن به شبکه آزاد راه‌های کشور، رونق اقتصادی، گردشگری، و کشاورزی استان، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای از دیگر اهداف این پروژه است.»

به گزارش آنا، محور اردبیل - سرچم اصلی‌ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور و اتصال شهرستان اردبیل به شهرهای جنوبی این استان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/4121/

منبع: آنا

کلیدواژه: رونق اقتصادی محبوب حیدری مدیركل راه و شهرسازی استان اردبيل راه و شهرسازی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: احداث باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست اجرا است و تا کنون ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت باند دوم اصفهان به اردستان اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌ای تحت عنوان احداث باند دوم اصفهان - اردستان و کمربندی کمشچه یکی از پروژه‌های این اداره کل می‌باشد که در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: طول این پروژه ۱.۲ کیلومتر است و تاکنون با تلاش و اقدامات به عمل آمده پیشرفت فیزیکی پروژه احداث باند دوم اصفهان - اردستان و کمربندی کمشچه به ۴۲ درصد رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت اعتبار و مبالغ هزینه شده برای این پروژه بیان کرد: مبلغ پیمان پروژه «احداث باند دوم اصفهان - اردستان و کمربندی کمشچه» ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و تاکنون ۱۵۴ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده‌است همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: یک تن میلگرد، ۱۶۱ مترمکعب بتن‌ریزی، چهار هزار و ۲۰۰ مترمکعب خاکریزی و هفت هزار مترمکعب خاک‌برداری برای پروژه فوق اجرا شده‌است.

گفتنی است: برای رفع نقاط حادثه‌خیز در راه‌های استان اصفهان، اداره‌کل راه و شهرسازی استان با اجرای باند دوم و احداث تقاطع‌های غیر همسطح اقدام به ایمن‌سازی مسیر و رفع نقاط حادثه‌خیز می‌کند همچنین با توجه به اینکه استان اصفهان یکی از استان‌های مرکزی کشور است، لذا مباحثی همچون راه‌سازی، راه و نگهداری آن حائز اهمیت بوده و این موارد در استان اصفهان از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و موضوع ترافیک، حوادث ناشی از آن و عبور و مرور خودروها از محورهای مواصلاتی بسیار قابل توجه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های مازندران نصب می‌شود
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است